דיגיטל, זזים

הנאמנות משתלמת: מינויים חדשים במאקו

עומר מלכה, העורך החדש של אתר מאקו

כשבוע לאחר ההודעה על עזיבתו של עורך מאקו, איתי ולדמן, הודיעה היום ההנהלה על מינויים חדשים: עומר מלכה (40) ימונה לעורך ראשי של האתר, ליאור יניב תמונה לסמנכ"לית התוכן של הקבוצה ותנהל את מיזמי התוכן החדשים בהם 12+.

מלכה ויניב יצטרפו להנהלת קבוצת מאקו בכפיפות למנכ"ל, אורי רוזן. מלכה, בוגר בית הספר לתקשורת "כותרת" הצטרף בשנת 2006 לאתר קשת כעורך חדשות וב-2008 היה חלק מדור המייסדים של מאקו, ובין היתר ערך את מדור מאקו סלבס. ב-2014 הוא מונה למנהל מחלקת שיתופי הפעולה המסחריים, ולפני כשלוש שנים חזר למחלקת התוכן כסגנו של ולדמן. במקביל שידר 11 שנה ברדיו אמצע הדרך.

יניב (אשתו של אלדד יניב) הצטרפה למאקו לפני חמש שנים ושימשה כעורכת בכירה ומנהלת תוכן קשת באתר, זאת אחרי שמילאה שורה של תפקידים בעיתונות בין היתר בגלובס ובהקמתו המחודשת של מגזין את.

ליאור יניב, סמנכ"לית התוכן של מאקו

קרן ליבסקי תמונה למנהלת הפיתוח והדרכות התוכן של האתר, ותיקח על עצמה לפתח את התוכן ואת יכולות העורכים והכתבים באתר, כולל גיוס, ליווי והדרכה שלהם.

אורי רוזן מנכ"ל קבוצת מאקו: "זו הזדמנות מצוינת לקדם את המנהלים המעולים במחלקת התוכן של מאקו, ולחלק את האחריות הניהולית ביניהם באופן שיאפשר את תשומת הלב הראויה למאקו ולמוצרי התוכן האחרים. קרן, ליאור ועומר הובילו יחד את המחלקה בשיתוף פעולה מרשים בזמן חופשת הלידה של איתי, ואני בטוח שהם ימשיכו להצעיד את מאקו ואת מותגי התכן האחרים לשיאים חדשים".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות