זזים

איתי ולדמן, עורך mako, מסיים את תפקידו

איתי ולדמן איתי ולדמן

איתי ולדמן, עורך אתר mako יסיים את תפקידו בסוף חודש דצמבר, לאחר 8 שנים בתפקיד. טרם לכן, שימש ולדמן כעורך טיים אאוט תל אביב.

mako הוא אתר חדשות עצמאי מבית קשת, בעל אופי בידורי. האתר עלה לאוויר בשנת 2008 וולדמן נכנס אל תפקיד הערוך הראשי בשנת 2014, כאשר במשך השנים הצליח לבסס את האתר לאחד מאתרי התוכן הגדולים בישראל.

מאיתי ולדמן נמסר כי: "אלה היו 8 שנים מופלאות ומסעירות, עכשיו הגיע הזמן להמשיך הלאה לאתגרים חדשים. אני רוצה להודות לכל אנשי המקצוע המדהימים בבניין הזה בראשם אבי ניר ואורי רוזן, ובעיקר לכל העיתונאים הנהדרים במחלקת התוכן של mako".

אורי רוזן, מנכ"ל קבוצת mako, מסר: "בתקופת כהונתו של ולדמן, הוא בנה את מאקו בצלמו ובדמותו, גייס שורה של עורכים איכותיים, דעתנים ועם קול וסגנון ברורים. בתקופתו מאקו שקק חיים, התמלא פרויקטים בולטים, רשימות, דירוגים וכתבות הישגיות מכל הסוגים, ופעמיים בשנה (עברית ולועזית) הוא הביא לקריסת הסטודיו עם מבול רשימות סיכום אימתניות שהמשיכו להקליק עמוק לתוך השנה העוקבת. הוא משאיר את מאקו כאתר שאי אפשר להתעלם ממנו. תמיד ראשון לזהות טרנדים, תמיד עם ערך מוסף. עוד תהיה לנו הזדמנות לפרידה ראויה פנים אל פנים, אבל בינתיים אני רוצה להגיד לו תודה ענקית על קדנציה מפוארת שתיזכר לעוד שנים רבות".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות