יח"צ

תקציבים חדשים לחברת דולפין יחסי ציבור

רון שור וענת שור רון שור וענת שור

בתחום התרבות, הצטרף למשרד היכל התרבות של מודיעין-מכבים-רעות, המהווה אחד מהיכלי התרבות המובילים בארץ, ומארח מגוון הצגות ומופעים, וכולל בתוכו שתי גלריות אומנות מיוחדות המארחות את יצירותיהם של מיטב האמנים בישראל, לצד אולמות כנסים מרהיבים.

לקוח נוסף שהצטרף לנבחרת של דולפין, הוא חברת IPANEL, המפעילה את פאנל המשיבים הגדול ביותר בישראל ואחראית על ביצוע מרבית הסקרים הנעשים בישראל. החברה משיקה בימים אלה את מערכת IPANEL DIY, המאפשרת לראשונה בישראל לכל אחד.ת לערוך סקר מיידי, מהמחשב האישי, ובעלות נגישה לכל כיס.

בתחום החינוך והייעוץ, הצטרף למשפחת דולפין המאמן האישי לילדים ונוער, רועי גור. גור, מטפל מוסמך בשיטת NLP ומוזיקאי, מעניק לילדים ונוער מגוון כלים חברתיים במטרה לסייע להם להשתלב בחברה, להשיג את מטרותיהם ולצמוח.

בתחום היזמות והקריירה, מתחדשת חברת 'דולפין' בתקציבו של מיזם WINWORK, המאפשר לאנשים עם מוגבלויות וכן להורים לילדים עם מוגבלות, המתקשים להשתלב בשוק העבודה ה'רגיל', להקים ולצמוח עם עסק או מיזם עצמאי שלהם. המיזם מעניק הכשרות ייעודיות, ליווי של מנטורים בתחומי הקריירה ומלווה את חבריו לאורך הדרך העסקית שלהם. המיזם מאמין בכוחם של אנשים עם מוגבלות וביכולת שלהם לבנות את עתידם בעצמם בצורה מוצלחת ותוך מימוש עצמי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות