פרסום ושיווק

יפית גרינברג, חלוצת התוכן השיווקי בישראל, הלכה לעולמה ממחלת הסרטן

מתוך קמפיין של ג. יפית לתמי 4 מתוך קמפיין של ג. יפית לתמי 4

יפית גרינברג, שהיתה ידועה בשם ג. יפית, נפטרה ממחלת הסרטן. גרינברג התפרסמה כאחת מחלוצות התוכן השיווקי בישראל, בתחילה ב"כתבות תדמית" שהופיעו בעיתונים. עם בוא הטלוויזיה המסחרית נכנסה גרינברג לתחום והפכה לאוטוריטה צרכנית גם בתחום זה. הופיעה גם בסדרת פרסומות עם כלתה, מאיה ישעיהו, הופעות שזכו גם לחיקוי עוד בימי הקומדי סטור ולאחר מכן בתוכנית בארץ נהדרת.

מעורבותה הגבוהה בעולם העסקים – בין לקוחותיה נמנו הפירמות המובילות במשק כדוגמת: סנו, הוט, תנובה, שטראוס עלית, ישראכרט, שירותי בריאות כללית, סופר פארם, טרה ועוד – הובילה בהמשך לכניסתה לתחומים שונים כיזמית ובעלים, ולא רק כאשת שיווק. בין השאר היתה מעורבת במיזמי נדל"ן, אתרי אינטרנט ועמדה בראש קבוצת המשקיעים שרכשה את רשת סטימצקי.

חברתה הטובה, עו"ד תמי רוה, ספדה לה: "כל כך קיוויתי ביחד עם כל החברות שלה שתצליח להתגבר על המחלה הארורה ותחלים. בני בעלה ואייל בנה טיפלו בה במסירות אין קץ יומם ולילה. אין מספיק מילים להביע את הכאב הנורא. יפית הייתה כה נהדרת, נשמה טובה, דואגת לכולם וחברה נאמנה כל כך. היא תחסר לי מאוד מאוד".

הלווייתה תתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין קריית שאול.

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות