דיגיטל

מנו כהן ממנף את חתונמי ומגייס עובדים

מנו כהן מנו כהן

זה דבר ידוע שחברות סטרט-אפ לא סתם מפרסמות מודעת דרושים גנרית, אלא הולכות על כל הקופה עם סרטון וידאו מושקע ברשתות החברתיות. מנו כהן, המוכר כחצי של ניצן מחתונמי, ממנף את ההצלחה והאהדה של הצופים (והצופות) לטובת קמפיין גיוס עובדים לחברת הסטרטאפ Walnut בה הוא עובד.

אז נכון, עוד לא מדובר ב"קמפיין" אמיתי (ואנחנו דיי בטוחים שיהיה כזה ממש בקרוב), אבל בינתיים אתם מוזמנים ליהנות מעוד כמה צדדים של מנו שלא נחשפו בתוכנית. אם יש לכם גם את הכישורים הנדרשים, אולי תוכלו למצוא את עצמכם בפינת הקפה המשותפת עם מנו (או פינת עישון).

"בכל סטרטאפ יש את העובד הזה שמשתתף בחתונמי ומתעקש להביא את הפריים טיים אליכם למשרד. מצלמות, לורדים, חיקויים מארץ נהדרת וכמובן לקבל 20 שאלות ביום של ״הם עדיין ביחד?״ על מנת שתזדהו עם הכאב, רצינו להראות לכם איך נראה יום ב-Walnut. ועכשיו ברצינות: גאים בך על המסע הזה, מאנו. זכינו לראות אותך שמח, מעשן, עייף, מעשן, מבואס מהמצלמות שמעירות אותך ב7 בבוקר, מעשן, ונרגש לנסוע להתאוורר קצת בסופ״ש זוגות, שאגב בלי להלשין נופל על שלישי-רביעי. ועכשיו ברצינות 2: אנחנו מגייסים עשרות עובדות ועובדים, ואני מקווה שהוידאו הזה לא יהרוס לנו. ביום-יום ההומור שלנו יותר טוב", כתבו חבריו לעבודה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות