דיגיטל

מצעד הציוצים: גיא מרוז לא מסוכן, ערד ניר קשוח ואלי ציפורי, נו

עיתונאים בררה

יש לפעמים ציוצים שהם קלאסיים מכדי להתעלם מהם. ולמרות שברור לנו שציפורי הולך להתעלק עלינו בטוויטר בזמן הקרוב, פשוט אי אפשר היה לוותר על הציוץ שלו. התלונה הזועמת שלו על עיתונאי הכלכלה שלא יודעים את תפקידם ואף משתיקים מסיבות פוליטיות, שומו שמיים, את הסיפור על העובדת לשעבר שתובעת את השרה מרב מיכאלי על התעמרות היתה מתקבלת טוב יותר, אלמלא אחד ממושאי התלונה, גיא פלג מחדשות 12, לא היה זה שבכלל חשף את הסיפורון הזה מהתחלה.

 

אקסקלוסיבי

גיא מרוז, שנאם בסוף השבוע בכנס מתנגדי החיסונים (סליחה, הכנס למען החופש) ובזאת הפך מסתם אחד שעלק "רק שואל שאלות" לאנטי-וקסר על מלא, ממשיך להתמודד בטוויטר על הטענות לגבי הגופים והאנשים שהוא מראיין ומפיץ את דעותיהם. בסוף הוא העלה מה שבעיניו מהווה תשובה ניצחת – כי גם אם כל מי שהוא מביא ומפיץ הם שקרנים ומסכנים את האוכלוסיה, כפי שטוענים מתנגדיו, אין מה לדאוג. למה? כי נורא מעט אנשים צופים בו.

 

קלינט

ערד ניר מסרב להתרגש מהקורונה, או מכל וריאנט שלא יהיה, או בכלל. אנחנו זוכרים איך הוא היה שווה נפש עוד בפברואר 2020, לפני שהכל התחרב עלינו. תהינו איך הוא נהיה כל כך Cool ולא מתרגש, והגענו למסקנה שזה בזכות תוכנית הסקס שהיתה לו פעם בערוץ 2 עם רות וסטהיימר. אם הוא שמר על פרצוף אדיש אז, כלום לא יזיז לו. אז הנה פרק, כשירות לציבור.

העולם שלנו משתנה, אבל למה מהמקפצה

דובר הליכוד, אלי ורד חזן, רצה להעלות פוסט לְפייסבוק עם הבת שלו, בזמן טיול בספארי, בשבת קודש. אבל במקום זאת, אופס, הוא צייץ מהחשבון של הבוס, חבר-הכנסת בנימין נתניהו. הציוץ נמחק, וחזן העלה אותו מחדש בפייסבוק שלו, וגם בטוויטר שלו, אולי כדי למנוע כל חשד שנתניהו מחלל שבת. זאת למרות שעד הציוץ הזה ,לא נרשמה שום פעילות בטוויטר של ורד חזן, כמעט חצי שנה.

בטוויטר כמובן נהנו לחגוג את הנפילה של הדובר, שבעבר תועד מסביר, שפייק-ניוז זה בעצם אחלה. איך אומרים? העולם שלנו משתנה, זהריקה, ואנחנו חייבים לעשות הכל, כדי לוודא מאיזה חשבון אנו מצייצים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות