פרסום ושיווק

יס, נועה קירל, מרגי, הכפיל – והתביעה שבדרך?

הפרסומת שמעוררת סערה הפרסומת שמעוררת סערה

בסוף השבוע העלתה יס קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית נועה קירל, כשלצידה הזמר הלטיני לונאי, שנראה, באופן לא מפתיע, כמו מרגי, וברקע שיר שמתבסס על "שנינו שווים" של אביב גפן, רק עם מילים אחרות, אשר בסיומם "עכשיו נפרדים".

הקמפיין משחזר סצנות מסדרות דרמה מרכזיות של יס והוא נוצר במטרה להשיק שירות חדש של פלטפורמת הסטרימינג של יס – פרופיל צפייה אישי לבני המשפחה שיתאים את התוכן לפרופיל.

"שנינו שווים פחות או יותר רק אתה ואני קצת בז’אנר אחר. ואהבתי רומן לא זרמת עם זה לא משנה מה שאבחר אתה אף פעם לא מרוצה", שרה קירל בפרסומת. ״אוהבת אותך אך לא מתאים עכשיו שוב סרט נמאס ממך ולא רוצה איתך עוד פרק שונים כל כך ואי אפשר כך מצטערת".

ברגע הראשון ניתן בהחלט לחשוב כי מדובר במרגי עצמו והשניים ממנפים את פרידתם לצורך קמפיין משותף וגריפת לא מעט כסף. בתקריב, אפשר להבחין כי אכן מדובר בכפיל ולא בבן הזוג לשעבר.

מעריציו של מרגי מיהרו להגיב ברשתות החברתיות ולתמוך במרגי על כך שהביאו מישהו שדומה לו. את הכעס הם הפנו כמובן ליס ולקירל עצמה על כך שהסכימה לככב בתסריט שכזה ו"לעשות סיבוב" על הפרידה.

מקורבים מספרים כי מרגי ומנהליו ופנו לחברת יס וביקשו לגנוז את הפרסומת המדוברת, דבר שכאמור, לא קרה והפרסומת עלתה לאוויר. בהמשך לכך, רז שכניק פרסם הבוקר כי מרגי בוחן תביעה נגד חברת יס ומשרד הפרסום אדלר חומסקי – על שימוש בכפיל כביכול ללא אישורו.

יס ואדלר חומסקי סירבו להגיב.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות