מדיה

סדרת הפנטזיה של כאן חינוכית "האחיין שלי בנץ" הושקה

השקת "האחיין שלי בנץ" השקת "האחיין שלי בנץ"

בסופ"ש האחרון נערכה בסינמה סיטי גלילות, הפרמיירה לסדרת הפנטזיה הקומית החדשה "האחיין שלי בנץ" של כאן חינוכית, שתשודר החל מהיום (א') בימים ראשון עד רביעי, בשעה 17:00 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל.

באירוע השתתפו: דניאל קורן, אושרית סרוסי, שרון טייכר, נועה כהן, נועה אסטנג'לוב , אמה אלפי אהרון, גורי אלפי (והמשפחה), יהודה בוחבוט, עומר עציון, אברהם ארנסון, אורי ורד, אליסה ז'אנו, טל פרלמן, גלית חוגי, עדי ביטי, אמיר זרד, לצדם הצטרפו לצפייה בפרקים הראשונים גם חברת ההפקה "נאוי ופרו" ויוצרי הסדרה דרור ויידמן (היהודי החדש, גב האומה) ודן מסר (לבד בבית, זאת וזאתי).

השקת "האחיין שלי בנץ" | צילום: אור גפן
השקת "האחיין שלי בנץ" | צילום: אור גפן

הסדרה מגוללת את סיפורו של יוני רובין (דניאל קורן), המורה להיסטוריה בתיכון בגיריונית (איחוד של תיכון בגין, בן גוריון, ותחנת דלק אורנית). יוני מאד רוצה להתמנות לתפקיד מנהל בית הספר; כל כך רוצה עד כדי כך שכדי להגשים את חלומו, הוא חותם על עסקה עם השטן (מאור כהן). העלילה מתחילה להסתבך כשתנאי העסקה נקבעים- השטן ימנה את יוני לתפקיד המיוחל רק אם האחרון יצליח לגרום לבן השד המתבגר של השטן, "בנציפר" (אורי ורד), להשלים את לימודיו עם תעודת בגרות מלאה, וה"בונוס"- יוני ובניציפר צריכים לגור ביחד עד לקבלת התעודה.

הסדרה עוסקת בחייהם של בני נוער ובדרך שבה הם רוכשים חברים, מנווטים את חייהם בתקופת ההתבגרות המורכבת. הסדרה מעלה שאלות על אנושיות, חברות, על ההבדל בין טוב לרע, על שיתוף פעולה, וכן, גם שאלות הרות משמעות כגון מקומם של עורבים בחברה, מפלצות לבה כן או לא, איך לגדל רואי חשבון, כל השימושים של שומן ליוויתנים, והאם יש סנאים בישראל (לא נשאיר אתכם במתח, התשובה היא לא!).

הסדרה משלבת בכל פרק אפקטים ממוחשבים ואפקטים טכניים שבוצעו על הסט. בין עורבים ששומטים פיצות מהשמיים, חפצים שמתלקחים באש כתוצאה מכוחות העל של בנציפר, שדים שמגיחים מהגיהנום, ארטישוקים קסומים, וביקורים של דמויות היסטורית כמו גוליית, המן הרשע, או פרסומת למזגני סטלין (המזגן הכי נמכר בגיהינום)- אלה רק חלק מהחוויות שהסדרה מזמנת לצופה.

בפעם הראשונה ב-כאן חינוכית – תלווה את הסדרה גם תוכנית אולפן: "האולפן שלי בנץ" בהנחייתו של שרון טייכר. בסוף כל פרק תשודר תוכנית האולפן בה שרון טייכר וג'ון השלד מארחים את כוכבי ויוצרי הסדרה. הם יפרקו וידונו בעלילת הפרק ששודר ויספקו הצצה משעשעת אל מאחורי הקלעים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות