מדיה

נשבע לך לא בוגד, עובדה, חזרתי

טל מוסרי טל מוסרי

"ידעתי שערוץ הילדים יסיים את דרכו עוד כשהייתי בו", אמר טל מוסרי בראיון שנתן בשנת 2017 לאתר "וואלה", והנה, 2021 ומגיש תוכניות הילדים והנוער חוזר בדיוק למקום אותו עזב לפני 7 שנים.

מוסרי יחזור לערוץ הילדים בתוכנית המיתולוגית "ששטוס", אותה הנחה בעבר במשך 18 שנה הפעם הוא ישמש בתקן מנחה אורח לצד של עומר חזן וירדן ויזל.

מאז עזב מוסרי את ערוץ הילדים ו"ערק" לערוץ ניקולדיאון, נוצר נתק מוחלט בין השניים. "זה היה בית של כל ילד בישראל. מעבר לסדרות ולתכניות הרכש, היו מנחים ותמיד היה קהל באולפן. כל שידור היה נפתח בקטע שאני הכי אהבתי בשידור, להגיע לקהל ולתת להם את הכיפים ולחבק. הקהל בבית צפה בעצם בעצמו. לפני כמה שנים התקבלה החלטה להפחית את המעורבות של הקהל ולהראות פחות את הילדים. זו החלטה נוראית. אני זוכר שנדהמתי. אני זוכר שאמרתי לעצמי, 'לא, לא, זו טעות'", אמר אז מוסרי באותו ראיון לוואלה, ממש מספר ימים לפני שערוץ הילדים הוסר מ- HOT ו- yes.

ערוץ הילדים הושק ב- 1989 והוא היה אחד מערוצי הכבלים הראשונים באותה התקופה. היום הערוץ משודר בסלקום tv ופרטנר tv וחלק מהתכנים שלו זמינים גם בפלטפורמת ה- VOD של HOT ו-yes, וכן בשירות הסטרימינג BIGI.

לפני כשנה הסתיים חוזה הבלעדיות של מוסרי עם ניקולודיאון ונראה כי הקשר עם ערוץ הילדים חודש בתקופה האחרונה והבשיל לכדי שיתוף פעולה. כרגע מדובר רק בהנחיית אורח ב"ששטוס", אבל ייתכן כי בעתיד יהיו עוד מיזמים משותפים בין השניים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות