על סדר היום

משה דץ וחני נחמיאס תובעים את "וואלה"

חני נחמיאס ומשה דץ בחדשות הבוקר בה התארחו מיד לאחר פרסום הכתבה על מנת להזים את השמועות חני נחמיאס ומשה דץ בחדשות הבוקר בה התארחו מיד לאחר פרסום הכתבה על מנת להזים את השמועות

משה דץ וחני נחמיאס הגישו תביעה כנגד אתר "וואלה" בגין פרסום על השניים במדור הרכילות. כותרת הכתבה היתה "אחרי הפרידה מבעלה: חני נחמיאס מתנחמת בזרועותיו של משה זץ". בהמשך לידיעה נכתב כי: "השניים דיגמנו חיבוקים לצלמים שהיו במקום והציתו את דמיונן של כמה שדכניות".

"הידיעה באתר "וואלה" "רומזת בזדון, רמיזה שקרית, כאילו יש לתובעים יחסים אישיים ומיניים", נכתב בכתב התביעה. "מאחר שהתובעים הם מהמפורסמים ביותר באומני ישראל, אשר נהנו עד פרסום הכתבה מפופולריות עצומה בקרב רוב הקהל הישראלי, צעירים ומבוגרים כאחד, מכל שכבות העם, ספגו התובעים פגיעה קשה בשמם הטוב ובדימוי שלהם כאומנים מוערכים ובעלי ערכים חיוביים", נכתב בכתב התביעה, "התגובות הקשות שקיבלו התובעים בעקבות הפרסום גרמו לביזויים בקרב מקורביהם, מעריציהם, גולשי אתר וואלה ומאות אלפים רבים של הקהל הישראלי, וכתוצאה מכך הם סבלו נזק נפשי וצער רב".

עוד נטען בכתב התביעה כי: "העיסוק המוגזם של התקשורת הישראלית בפרסום השקרי גרם לתובעים עגמת נפש רבה ואף למעלה מזה", נטען בתביעה, "שכן הפרסום השקרי השפיע מאד על בעלה בנפרד של התובעת 1 ועל בני משפחה אחרים שהושפעו מהפרסום השקרי ובעטיו הגיבו להליכי הגירושין שלה באופן שפגע בה. מכותרת הפרסום ומהפרסום גופו, הבינו גולשי האתרים וקוראי הכתבה, (והם הגיבו בהתאם), שהרומן האינטימי (המוכחש) בין התובעים, אינו אלא חלק מסיפור של בגידה, וכי ה'רומן' (המוכחש) בין התובעים הוא העילה לגירושין של התובעת. אחדים מקוראי הפרסום השקרי הגיבו כאילו התובע 2 [דץ, א"פ] הוא 'המאהב האשם' לכאורה בפירוק המשפחה של התובעת 1 [נחמיאס, א"פ]".

כבר בתחילת חודש ספטמבר, ומיד לאחר פרסום הידיעה, שלחו דץ ונחמיאס למנכ"ל וואלה מכתב התראה לפני הגשת תביעת לשון הרע. השניים טענו כי  הפרסום הרכילותי פוגע בשמם הטוב וגם עלול לפגוע בעתידם המקצועי.
כך, שונתה כותרת האייטם בוואלה מ"מתנחמת בזרועותיו" ל"מבלה בתיאטרון").

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות