פרסום ושיווק

האפי 2021: TERMINAL X ותנובה הם הזוכים הגדולים

זיו מנדל, גיורא בר דעה, תלמה בירו, יגאל בראון זיו מנדל, גיורא בר דעה, תלמה בירו, יגאל בראון

טקס האפי 2021, התחרות שבוחנת את המהלכים השיווקים של השנה האחרונה, התקיים אתמול (ג') בערב ואתר האופנה TERMINAL X קטף את הזהב באפי פלטינום על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים. את המהלך "היכונו להמראה: איך הפכנו את טרמינל X למותג שמאתגר את הטופ של אתרי הסחר העולמי, והנפקנו לפי שווי של 1.3 מיליארד שקלים  – תוך פחות מ- 4 שנים" הובילו יחד עם Peach content וגיתם BBDO.

קטפו את הזהב - TERMINAL X בטקס האפי 2021
קטפו את הזהב – TERMINAL X בטקס האפי 2021

תנובה זכתה בפרס הגראנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת, אותו הוביל משרד הפרסום McCann "ממוצר נישה טבעוני למותג לייף סטייל להמונים: תנובה משיקה את תנובה ALTERNATIVE וצומחת ב-43% בפחות משנה", מהלך זה אף זיכה את תנובה בפרס הזהב בקטגוריית המשקאות.

משרד הפרסום "סקטורס אל בוסתאני" זכה בפרס הזהב בקטגורית מגזרים, בתחרות האפי 2021, עם מהלך עבור חברת "תנובה"- ונעבור לקינוח: איך מצאנו זירה פנויה והצלחנו להביא לצמיחה במכירות של אחד המוצרים הנמכרים ביותר בחברה הערבית. (מדובר במוצר יוגורט כד). בנוסף זכה המשרד במקום השני – מהלך שגובש עבור משקה האנרגיה XL, של חברת "טמפו": באנו, היינו, כבשנו: "אנחנו היינו שם" של XL יוצא ממגרש הכדורגל ישירות ללב של הצעיר הערבי.

בפרס הכסף בקטגוריית האפי פלטינום זכתה דלתא עם המהלך "איך העברנו את הפיג'מה לקדמת הבמה והגדרנו מחדש מהי פיג'מה" אותו הוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי – ורשבסקי GREY. דלתא אף זכתה בפרס נוסף בטקס – פרס הזהב בקטגוריית יופי, אופנה וטיפוח, עם המהלך "חוזרות לאזור הנוחות: איך דלתא הזמינה את הנשים בישראל להשתחרר מהחזיה הכובלת, להפסיק לעשות ממנה עניין ולחגוג את הנוחות".

למקום השלישי בקטגוריית האפי פלטינום הגיעו בנק מזרחי-טפחות ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם המהלך "המרכיב הסודי: אמון. איך מזרחי טפחות הפך לבנק המועדף בישראל, ומבנק בינוני בגודלו לאחד מה- TOP 3". בנק מזרחי טפחות אף זכה בפרס נוסף בטקס – פרס הזהב בקטגוריית מהלכי שיווק Business to Business "מתאמצים יותר, צומחים יותר: איך מזרחי טפחות הפך מלא שחקן בעסקים לבנק הצומח ביותר והמומלץ ביותר על ידי עסקים בישראל, דווקא בתקופת הקורונה".

טקס האפי 2021, נערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמרכז הישראלי לניהול. באירוע השתתפו מאות אנשים, בהם בכירים מעולם הפרסום לצד המנכ"לים וסמנכ"לי השיווק של החברות המובילות במשק.

תחרות האפי היא תחרות בינלאומית המתקיימת בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם. זו השנה ה- 20 בה מתקיימת התחרות בישראל, כאשר 69 מהלכים הגיעו לגמר והתחרו ב- 20 קטגוריות שונות. המהלכים דורגו על ידי צוות של כ- 70 שופטים, בהם מנהלי שיווק, פרסומאים, אנשי יח"צ ואנשי אקדמיה. את קטגוריית האפי פלטינום דירגו המנכ"לים של החברות המובילות במשק, בראשותו של גיורא בר דעה, נשיא ומנכ"ל שטראוס וי"ור התחרות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות