מדיה

הישג לכאן 11: "טהרן" זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר בפרס האמי הבינלאומי

טהרן זוכה בפרס האמי הבינלאומי טהרן זוכה בפרס האמי הבינלאומי

טקס האמי הבינלאומי (International Emmy Award) מציין תוכניות וסדרות טלוויזיה זרות שהופקו מחוץ לארצות הברית. הטקס נערך מדי שנה החל מ-1973 בידי האקדמיה הבינלאומית לטלוויזיה, אומנויות ומדעים (IATAS). ומתקיים בעיר ניו יורק. הלילה זכתה דרמת המתח "טהרן" בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר.

"טהרן" מגוללת את סיפורה של תמר רביניאן, האקרית צעירה מיחידת 8200 שמסופחת למוסד ונשלחת תחת זהות בדויה לטהרן למשימה מסוכנת, שאמורה לתמוך בתקיפת מתקני הגרעין באיראן. תמר, מוצאת את עצמה בעיר עוינת, תחת מצוד המאיים על חייה, חוברת לאקטיביסטים מקומיים ומתחברת לשורשיה המשפחתיים הנטועים באדמת איראן.

בהפקת הסדרה של כאן – תאגיד השידור הישראלי, בשיתוף עם אפל tv, שותפים גם ענקית הפצת התכנים הקנדית Cineflix Rights, שולה ודנה הפקות ו- paper plane productions. את הסדרה יצרו משה זונדר, דנה עדן ומאור כהן, כתבו משה זונדר ועמרי שנהר וביים דני סירקין. מפיקים שותפים: ג'וליאן לרו ואלון ארניה. בתפקיד הראשי משחקת ניב סולטן, כשלצידה לירז צ'רכי, מנשה נוי , ואסתי ירושלמי.

מנכ"ל כאן, אלדד קובלנץ, מסר: "הזכייה היא עוד צעד בכיבוש היעד המרכזי שלנ ו- לייצר תוכן מעולה. נמשיך להשקיע ביצירה ישראלית מגוונת ואיכותית ולהפיץ אותה לצרכן הישראלי בכל פלטפורמה ובכל זמן שיבחר. רק התחלנו!".

דנה עדן, מפיקת הסדרה ויוצרת שותפה ושולה שפיגל מפיקת הסדרה, אמרו כי: "הסדרה טהרן התחילה בכאן 11 וכבשה את כל העולם! זו הרפתקה מטורפת, ואנחנו שמחות וגאות שזכינו להכרה ולכבוד הזה".

ניב סולטן, שנמצאת בימים אלה על סט הצילומים של העונה השנייה של "טהרן" בה תיקח חלק גם השחקנית גלן קלוז, אמרה: "זהו כבוד גדול להיות חלק מזכייה כל כך מרגשת, זה בעיקר מרגש לראות איזה חיבוק גדול מקבלת יצירה ישראלית בכל העולם. תודה ענקית ליוצרים, למפיקים, לשחקנים, לאנשי הצוות הרבים והמוכשרים מאחורי המצלמה, לתאגיד השידור, לאפל ובעיקר לכם הצופים! החיבוק והאהבה שלכם לסדרה זה הפרס האמיתי. נתראה בקרוב בעונה ה- 2".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות