פרסום ושיווק

הבושה עוברת צד: קמפיין חדש למניעת אלימות נגד נשים

הבושה עוברת צד הבושה עוברת צד

היום, יום שני ה-22.11.21 יעלו תמונותיהם של פאולה וליאון רוזנברג, על גבי שלטי ענק באיילון ובצמתים ראשיים ברחבי הארץ, לרגל יום המאבק הבינ"ל למניעת אלימות נגד נשים שייערך ב-25.11.

מאחורי המיזם עומדת יעל ורד, מנהלת שיווק ויזמית המאבק "הבושה עוברת צד", שכתבה בפייסבוק שלה: "אתה לא צריך להיות אישה כדי לרתוח על הרצח של מיכל, על ניסיון הרצח של שירה, על ההוצאה להורג של דיאנה או על עוד רבים ולא טובים. זה לא עניין ר של נשים. מצד שני, ברור לכל כי מקרי הקיצון מסוג זה אינם מייצגים בעליל את המין הגברי ואף עושים לו עוול. זה לא רק עניין של גברים". עוד הוסיפה: "לא מדובר בעניין מגדרי כלל, אלא במשהו הרבה יותר בסיסי, חיי אדם, בגוף או בנפש. נושא החוצה דת, מין וגזע".

מתוך הקמפיין
מתוך הקמפיין

פאולה וליאון רוזנברג התחברו למסרים של הקמפיין והסכימו לקחת בו חלק בהתנדבות. עוד לקחו חלק בקמפיין הם הצלם גולי כהן, חברת בלנדר תקשורת שיווקית וחברת נור מדיה שתרמה לפרויקט מגוון מסכים ושילוט ענק בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ.

"לרגל היום למניעת אלימות נגד נשים, בחרנו שלא לשים הפעם במרכז את תמונתו של הפוגע או את זו של הקורבן (להבדיל אלף הבדלות), אלא להעביר באמצעות זוג פרזנטורים את המסר כי מדובר באחריות של כולנו כחברה. מודה שהתרגשתי כשפאולה וליאון התחברו למסרים והסכימו לפנות מזמנם ולהתנדב להיות הפנים של הקמפיין שלנו – לא מובן מאליו בכלל".

מיזם הבושה עוברת צד נשען כולו על מימון המונים וסיוע מתורמים ועכשיו יוצא לגיוס חדש להמשך פעילותו של הקמפיין גם בשנת 2022, לתרומה לקמפיין ב- beactive לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות