טורים אישיים

טייגר קינג – אם טראש אז עד הסוף | ביקורת TV

טייגר קינג טייגר קינג

השבוע הגיעה לנטפליקס העונה השנייה והמיוחלת של "טייגר קינג" (או בעברית "חיות רעות"), הסדרה שהצליחה להמתיק במעט את ימי הקורונה הראשונים ובגדול פשוט הטריפה את העולם.

עונה החדשה נפתחת בימים שלאחר כניסתו של ג'ו אקזוטיק לכלא על רקע תכנון הרצח של הנמסיס שלו, קרול בסקין. כיאה לטראש שהאמריקאים הפכו מזמן למקצוע, מסתבר שמאז צאת הסדרה, קמה תנועה שקוראת לשחרר את אקזוטיק מהכלא ומאיימת על בסקין. נטפליקס' שהחליטו לעשות משאריות הלימון עוד קצת לימונדה, הפכו את העונה השנייה למעין עבודת שורשים על עברו של אקזוטיק השנוי במחלוקת.

כבר בפרק הראשון מסתבר שאביו של אקזוטיק היה איש אלים ביותר (תראו מופתעים) והילדות הקשה, שבמסגרתה היה יורה בחיות כדי לטפל בהן אחר כך עם מזרק מלא בדיו, הפכו אותו למי שהוא היום (תראו מופתעים שוב). בהמשך מספר אקזוטיק מהתא בכלא על השיחות שהיה עושה לקווים חמים נגד התאבדות כאשר גילה בגיל 19 שהוא גיי. מאז, למרות שהצליח למצוא את מקומו, לטענת חבריו שהתראיינו לסדרה, רבים באוקלהומה לא קיבלו את היותו קאובוי גיי ולכן הם אלו שהפלילו אותו על לא עוול בכפו. אם לאמל"ק את חמשת הפרקים – זה הקו המנחה שלהם. רוב מי שהעיד נגד אקזוטיק, משנה את גרסתו ובכלל יכול להיות שבסקין היא זו שצריכה להיות בכלא.

הפרק השני נועד לחזק את התהייה הזו, לה הוקדשה כל העונה הראשונה של "טייגר קינג". הפרק עוסק בשאלה למה קרול בסקין, שנחשדה ברצח בעלה דון לואיס ובכך שהאכילה לאחר מכן את החתולים בגופה שלו, לא נקראה אפילו פעם אחת לתשאול. מבלי לתת יותר מדי ספויילרים, הפרק מפרק את הסברה שלואיס לא נרצח אלא ברח לקוסטה ריקה כדי לפתוח בחיים חדשים הגיונית. רמז? זה כנראה שלא.

לרגעים יש תחושה שמי שלוקח ברצינות את הדברים הנאמרים בסדרה הזו הם אותם האנשים שישבו בחבר המושבעים שזיכה את או ג'יי סימפסון. רק שאם בזמנו בשביל לשכנע בכך שרוצח חף מפשע הוא פשוט היה צריך להיות מפורסם (וגבר), היום את העבודה עושות אינספור סדרות מוטרפות של נטפליקס, שמציפות בתיאוריות קונספירציה שעושות אחלה רייטינג אבל בפועל לא שוות כלום.

כנראה צריך להזכיר שג'ו אקזוטיק, למרות דמותו הצבעונית והכיפית, כלא בעלי חיים, גרם לא פעם למותם (ואז עשה להם לוויה, כשהוא מלביש את החיה המתה בחולצה עם הדפס שלו ושר לה say something I'm giving up on you) – וזה מבלי לדבר על הסיבה שבגינה הוא יושב בכלא, שהיא תכנון רצח של שנים. אפילו דולנד טראמפ, הנשיא הכי טראשי שידעה אמריקה בכל שנותיה, לא הסכים לחון את האיש, שזה כבר אומר הרבה. ולמרות כל מה שנאמר פה, אני לא אופתע אם בסוף יתגלה שהאויבת המרכזית של אקזוטיק, בסקין, אכן רצחה את בעלה – אם טראש אז עד הסוף.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות