דיגיטל

צפרדעים מדברות: פרוגי משיק פודקאסט חדש לבני נוער

פודקאסט חדש לפרוגי פודקאסט חדש לפרוגי

בשנתיים האחרונות בחסותה של מגפת הקורונה תעשיית הפודקאסטים "נולדה מחדש", עם עלייה של כ150% בהאזנות לפי נתוני ספוטיפיי לשנת 2020. בני הנוער, הידועים כ"ציידי טרנדים" לא יכלו להישאר אדישים לתופעה והחלו להאזין לפודקאסטים מעולמות מגוונים המיועדים למבוגרים.

כעת, פודקאסט חדש של אתר הנוער פרוגי וסמסונג ישראל בשם "Galaxy Talk" בא לתת מענה עבור בני הנוער ולספק להם פלטפורמה המותאמת לאורח חייהם וצרכיהם השונים. הפודקאסט החדש מסקר עבור הצעירות והצעירים את האירועים והנושאים הבולטים שקרו בביצה ותפסו את תשומת ליבם של בני נוער בישראל, תוך בחינתם מזווית צעירה, הרלוונטית להם.  גולת הכותרת של הפודקאסט הינה "פינה בהפתעה". במהלכה יעלו המנחים בכל פעם מפורסם אחר שזהותו תשמר בסוד עד אותו הרגע ויאתגרו אותו במשימות מוטרפות ומיוחדות.

המנחים אשר גויסו עבור הפרויקט המיוחד, הינם  משה אבוטבול, עורך אתר פרוגי ובעל ניסיון עשיר בעולמם של בני הנוער, ויוצרת התוכן והטיקטוקרית, פלג לביא. השילוב בין השניים יביא לידי ביטוי סוגיות מהותיות הרלוונטיות לחייהם של בני הנוער ויעניק עבור המאזינים חוויה מיוחדת ומותאמת אישית.

מנכ"ל פרוגי, אלכס נסטר, מספר: "הפודקאסט החדש בא לתת מענה לדרישותיהם ההולכות וגוברות של בני הנוער עבור תוכן איכותי ומהימן שידבר בשפתם. בחודשים האחרונים גיבשנו קונספט ייחודי שמותאם לבני הנוער החל מרמת התוכן, דרך בחירת המנחים ועד הרמה הטכנית כמו אורך הפרק הקצר ומוזיקת הרקע". עוד מוסיף נסטר "מדובר באבן דרך משמעותית נוספת של פרוגי בביסוסה כפלטפורמת הנוער המובילה בישראל".

הפודקאסט יעלה מידי שבוע בימי חמישי אחר הצהריים באתר פרוגי ובפלטפורמות הפודקאסטים השונות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות