יח"צ

קמיר מצרף לשורותיו שתי שותפות: טליה סומך-פינגולד וליאל אדרי

ליאל אדרי ליאל אדרי

טליה סומך-פינגולד (40), תכהן כשותפה המנהלת של מחלקת האסטרטגיה של KAMIR. סומך-פינגולד בעלת ניסיון רב שנים בליווי תקשורתי ושיווקי של גופים, אישים וחברות, וניהול משברים. בשנים האחרונות עמדה סומך-פינגולד בראש אגף האסטרטגיה ואגף הדוברות וההסברה של עיריית ראשון לציון וכיהנה כדירקטורית בחברות עירוניות. בעבר שימשה כיועצת התקשורת של שר התחבורה וכיועצת תקשורת בלשכת שר הביטחון.
לפני כשנתיים שילבה כוחות סומך-פינגולד עם צוות KAMIR ומאז היא מנהלת את מערך האסטרטגיה והשיווק של גופים וחברות מתחומי הביטחון, התחבורה, הנדל"ן, הטכנולוגיה ועוד.

טליה סומך-פינגולד | צילום: סיוון פרג'
טליה סומך-פינגולד | צילום: סיוון פרג'

ליאל אדרי (37), תכהן כשותפה המנהלת של מחלקת הפיננסים ושוק ההון של KAMIR. אדרי עמדה בשנים האחרונות בראש מחלקת התקשורת הפיננסית ושוק ההון ב-KAMIR, כאשר מזה למעלה מעשור היא מנהלת את האסטרטגיה התקשורתית ויחסי הציבור של תאגידים בינלאומיים וחברות בתחומי שוק ההון, התעשייה, הטכנולוגיה והביומד/טק. במסגרת זאת, הובילה לאורך השנים את מיתוג וקידום החברות בזירה התקשורתית-ציבורית וניהלה משברים תקשורתיים.

KAMIR היא פירמה לייעוץ תקשורת ואסטרטגיה, המתמחה בליווי ארגונים ותאגידים בינלאומיים וגופים ישראליים מובילים, ביניהם חברות פרטיות, ציבוריות וממשלתיות ממגוון רחב של תחומים: תעשייה וטכנולוגיה, ביטחון, כלכלה, פיננסים ושוק ההון, תרבות, תשתיות, אנרגיה, סביבה ותחבורה. למשרד קמיר כמה מחלקות, ביניהן – מחלקת מחקר ואסטרטגיה, מחלקת תקשורת ישראלית, מחלקת תקשורת בינלאומית, מחלקת רגולציה ומחלקה לניהול משברים וIssues Management.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות