זזים, מדיה

סוניה גורודיסקי תהיה העורכת הכלכלית החדשה של ישראל היום

סוניה גורודיסקי סוניה גורודיסקי

חילופים בישראל היום: לכסית נודע כי העורך הכלכלי הנוכחי של העיתון של מרים אדלסון, ערן בר טל, צפוי לסיים את תפקידו בקרוב, לאחר כחמש שנים.

מי שצפויה להחליף אותו היא כתבת וואלה ומעריב, סוניה גורודיסקי, שתסיים את תפקידה בכלי התקשורת של אלי עזור באמצע דצמבר ותיכנס לתפקידה החדש כעורכת הכלכלית בישראל היום.

בר טל נכנס לתפקידו בישראל היום בשנת 2017, ללא קילומטראז' כלשהו בעיתונות. לפני הוא הרצה בתחומי הכלכלה באוניברסיטת בר אילן ובמקביל כתב באתר מידה בתחומי פוליטיקה וכלכלה. אותה תקופה בישראל היום אופיינה במספר כותבים מאתר מידה, כמו עקיבא ביגמן, שעשו את הדרך לישראל היום אחרי עזיבתו של העורך הראשי עמוס רגב וכניסתו של בועז ביסמוט לתפקיד.

גורודיסקי בעלת ניסיון של שנים בעיתונות הכלכלית, וסיקרה בוואלה את תחומי האוצר והחינוך. לפני כן שימשה ככתבת תשתיות ותחבורה בעיתון "גלובס" וכעורכת הכלכלה בערוץ הכנסת. היא הגיעה לוואלה כמחליפה של דנה ירקצי, שעזבה את וואלה במהלך 2020 לטובת תאגיד השידור כאן 11.

סוניה גורודיסקי סירבה להגיב.

תגובת ישראל היום תובא כשתתקבל.

באיחרו של שלושה שבועות, יצא המינוי באופן רשמי ב-14.12, ואז גם בישראל היום ניאותו להגיב עליו.

העורך הראשי בועז ביסמוט אמר: "אני מברך על הצטרפותה של סוניה גורודיסקי למשפחת "ישראל היום". גורודיסקי, עיתונאית מקצועית בעלת ניסיון רחב ועשיר בתחום הכלכלה ותחומים נוספים, תעניק שדרוג וערך מוסף ומשמעותי למדור זה שקהל הקוראים בישראל ישמח לקבל".

גורודיסקי עצמה הוסיפה כי "לאחר תקופה עמוסה בעניין ובאתגרים, אני נפרדת מוואלה בסיפוק ובתודה גדולה. אני מודה גם לישראל היום על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את התחום הכלכלי של העיתון. אני מצפה להמשך עשייה מקצועית ומיומנת".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות