מדיה

המהדורה המרכזית של "עכשיו 14" (לשעבר ערוץ 20) תוגש ע"י מגי טביבי ויהונתן אוחיון

מגי טביבי ויהונתן אוחיון מגי טביבי ויהונתן אוחיון

ערוץ 20 עובר לאפיק חדש, ערוץ 14, שיתחיל את שידוריו ב-28 בנובמבר, ערב נר ראשון של חנוכה. לרגל המעבר משנה הערוץ את שמו ל"עכשיו 14", ומשנה את לוח השידורים הקבוע. בערוץ בחרו במגישים חדשים וצעירים להגשת המהדורה המרכזית, שתשודר בכל ערב בשעה 19:30, למשך חצי שעה, ממש לפני הפטריוטים עם ינון מגל.

מגי טביבי בת ה-26, בוגרת האח הגדול, הצטרפה לערוץ לפני כחודש, תהיה למגישת החדשות הצעירה ביותר בטלוויזיה הישראלית. טביבי בעלת תואר ראשון במשפטים ופעילה חברתית שהובילה מספר קמפיינים למען חיילי צה"ל. לצידה יגיש יהונתן אוחיון בן ה-32, בוגר תואר בתקשורת וקולנוע. אוחיון החל דרכו המקצועית ככתב בידיעות פתח תקווה וכעורך חדשות בדיגיטל של ערוץ 10. בהמשך הגיש את מבזקי החדשות ברדיו של ערוץ 20 וכיום מגיש את התכנית "החדשות ברשת" שמשודרת בשעות הצהריים.

המגישים הצעירים יארחו באולפן החדשות את חברי נבחרת הכתבים והפרשנים של הערוץ ויערכו ראיונות עם האנשים שעשו את כותרות היום.

טביבי: "אני נרגשת מאוד להיות הפנים של המהדורה המרכזית בערוץ 14 החדש, אני רואה את האמון שניתן בי כזכות גדולה ושליחות ציבורית בעלת חשיבות רבה. כאישה צעירה, אני מתכוונת להיות הקול הצעיר המייצג ציבורים נרחבים שקולם אינו נשמע במהדורות החדשות המתחרות. הגשת המהדורה המרכזית היא עבורי הגשמת חלום והוכחה נוספת שאין תקרת זכוכית שלא ניתן לנפץ".

אוחיון מסר כי: "אני מודה על האמון שנתן בי הערוץ להגיש את תכנית החדשות המרכזית עם המעבר לאפיק 14. אני שמח על השיתוף פעולה עם מגי טביבי ובטוח שיחד נוכל להביא לקהל הצופים זווית ייחודית ומרעננת על החדשות – בלי פילטרים ובמקצועיות רבה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות