דיגיטל

מצעד הציוצים: מה יותר גרוע, ציוץ שהתיישן רע או תרבות העדר של טוויטר?

נוח בשבע שגיאות

נפתח בַּעיתונאית יערה זֶרֶד, שצירפה ידיעה ממעריב לְציוץ שלה, ואז, שינתה את משמעותה. למען הפרוטוקול: שום בית משפט לא היה מעורב בצו העיקול, הליך סטנדרטי, וגם, רשם ההוצאה לַפּועל, לא קבע שהועברו כספים לחמאס. החרפה היחידה שיש כאן, היא חוסר ההבנה, או אולי… חוסר רצון להבין? בְּתיאור מה שבאמת קרה.

התחממות שמאלנית

נמשיך עם חוסר ההבנה בציוץ של העיתונאי יאיר לוי. מסתבר שמשבר האקלים, הוא המצאה של שמאלנים, כי אין להם מה לעשות, ולכן מן הסתם, הם גם ארגנו את ועידת גלזגו עם מנהיגי כל העולם. ברור. אז לוי מוכן להאמין שהיקום כולו נברא בשישה ימים, אבל משבר האקלים? זה שלגביו יש קונצנזוס מכריע? זו בטח סתם המצאה, של מפגיני בלפור. יפ.

 

התיישן רע

ועכשיו, לפינתנו החדשה, נס ליחם. ציוצים שלא עומדים במבחן הזמן. והנה החלוץ. נדמה, שפער התזמון, בין הציוץ של הַלל ביטון רוזן, לבין המציאות שהפכה אותו לבדיחה, מעולם לא היה קצר כל-כך. נתנחם בכך, שהזוג הישראלי הוחזר הביתה בלי שרפסני הממשלה – כן, אין מילה כזו בעברית אבל זרמנו עם הלל – היו צריכים לשחרר מחבלים. או להתנצל פומבית בפני ארדואן, ולשלם מיליוני דולרים כפיצויים. נתנחם? נתנחם.

 

כולנו אינדיבידואלים

והנה עוד פינה חדשה. יאיי. בטוויטר אוהבים מאוד לצחוק על המושג של "דף מסרים", כשהמון צייצנים מפיצים מסר אחיד, לעתים באותן מילים, ממש קופי-פייסט.

אז השבוע נפטר מחבר ספרי המתמטיקה אהרון אספיס ז"ל, וּפתאום התברר ש…אולי לא גרייט מיינדס, אבל כולם בהחלט ת'ינק אלייק. ואלייק. ואלייק. ואלייק.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות