כללי

מיכל ינאי תוביל קמפיין למוצרים לטיפול בבריחת שתן

מיכל ינאי מיכל ינאי

השחקנית ומנחת הטלוויזיה מיכל ינאי, נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של מותג הנשים הגדול בעולם Always Discreet. זו הפעם הראשונה שהמותג בוחר בפרזנטורית מקומית. הקמפיין יוצא לדרך במטרה להעלות את המודעות לתופעה השכיחה בקרב נשים. אחת מכל שלוש נשים, צפויה לסבול במהלך חייה מבעיות בריחת שתן, ומדובר בתופעה ששכיחותה עולה עם הגיל ופוגעת באיכות החיים.

ינאי היא שחקנית תיאטרון, טלוויזיה וקולנוע ואושיית אינסטגרם בעלת פרופיל עם 77,000 עוקבים שממש לאחרונה העתיקה את מגוריה עם משפחתה לאתונה, כחלק מפיתוח אפליקציית המדיטציות שלה, my
Medi, מיזם אשר הקימה לפני כשנתיים, ושיש לו כבר מעל 100,000 משתמשים שנעזרים באפליקציה כדי להתמודד עם חרדות ומתחים וללמוד איך להיות מאושרים יותר בהווה.

בתגובה על בחירתה כמובילת הקמפיין הישראלי של החברה הבינלאומית אמרה ינאי כי: "אני שמחה וגאה להוביל את הקמפיין של Always Discreet ולייצג את המין הנשי ואת התופעה אשר משפיעה רבות על שגרת
החיים ואיכותם".

זה למעלה משלושים שנה ש Always מסייעת לנשים ומספקת את צרכי ההיגיינה הייחודיים להן. כעת, Always Discreet יצאו עם סדרת מוצרים חדשה המיועדת לבריחת שתן, המציעה שלל מוצרים המיועדים לנשים הסובלות מבריחת שתן בכל הגילאים. בחברה הבינו את הקשיים עמן מתמודדות נשים הסובלות מהתופעה בחיי היום יום שלהן, ופיתחו טווח רחב של מוצרים מותאמים העשויים מרכיבים דקים במיוחד המסייעים למשתמשת להישאר מוגנת ודיסקרטית.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות