יח"צ

משרדה של רותם שדה, goodnews יחסי ציבור, ינהל את תקציב ספייסהאוס

רותם שדה רותם שדה

משרדה של רותם שדה, goodnews יחסי ציבור, שמטפל בין השאר ברשת ״נוי השדה״, מותג לגו העולמי, חברת פלפוט ועוד, נבחרה לנהל את תקציב היחצ של חברת ספייסהאוס המובילה ופורצת הדרך בתחום הקוקטיילים המבוקבקים. המשרד מתמחה במתן שירותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים. שדה תוביל את הניהול התקשורתי בארץ וכן את חדירת החברה לשוק הבינלאומי.

ספייסהאוס היא חברת הקוקטיילים הראשונה בישראל. נוסדה על ידי יותם שילה, בן 36 ושותפיו בבר הספייסהאוס בתל אביב. שילה מיקסולוג מוביל בארץ בעלים של הקוקטייל בר ספייסהאוס, שממש במקרה יושבת בכתובת של בית הקפה המיתולוגי "כסית" ודאבל סטנדרט, שני ברי קוקטיילים מובילים זוכי פרסים ותארים רבים. ספייסהאוס שמה לה למטרה להעביר את צריכת האלכוהול של אלכוהול גולמי, כמו וודקה או ויסקי לעולם של משקאות בוטיק אלכוהוליים, להעמיד את הקוקטיילים ליד היין והבירה ומעל לכל, קוקטיילים מוכנים לשתייה בבקבוקים מובחרים במגוון רחב. הגישה היא של אופנה וסטייל.

יותם שילה | צילום: אנטולי מיכאלו
יותם שילה | צילום: אנטולי מיכאלו

ספייסהאוס הוקמה בתחילת הקורונה עם קטגוריית הקוקטיילים המבוקבקים ומארזי מתנה. תגובת הצרכנים היתה יוצאת דופן והתפשטה למימדים שלא ציפו. החברה פתחה מפעל קוקטיילים ובכך הגדילה את היכולת לתפוצה דיוק ורגולציה מושלמת על מנת להבטיח את התוצר הטוב ביותר. עד כה נמכרו למעלה ממיליון בקבוקים. כיום, ספייסהאוס מחזיקה ב80% מהמכירות בקטגוריה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות