פרסום ושיווק

הסתיו הגיע: הושק קמפיין חנוכה של רולדין

מתוך קמפיין רולדין מתוך קמפיין רולדין

רולדין עולים לאוויר בקמפיין חדש להשקת קולקציית 2021 של הסופגניות הכי מפורסמות בחנוכה, בשיתוף פעולה יצירתי במיוחד עם האמן הבינלאומי מאור צבר. את הקמפיין יצר משרד הפרסום NEW בבעלותו של צור גולן וזהו המשך ישיר של שפת הקמפיינים האופנתיים של המותג שהחלו לפני 6 שנים.

השנה נוצרה קולקציית מטריות אמנותיות בהשראת הסופגניות ולצורך עיצוב וייצור המטריות גויסו מאור צבר וסטודיו  MUSTACHE של הבובנאי אורגד אדרי. לצבר הידוע כיוצר כובעים וכמי שעיצב לנטע ברזילאי את השמלה לגמר האירוויזיון יש רזומה מרשים ולא מעט פרסים בהם זכה במהלך קריירה בת 15 שנה, בין היתר על עיצוביו בתיאטרון ומחול. אורגד ידוע כמי שבונה את התחפושות והמסכות לזמר במסכה.

"באמיתי אני מתרגש, מעל שנתיים חיכיתי לרגע הזה, לראות את מטריות הסופגניות של רולדין הופכות מרעיון למציאות. מאז שהן הוצגו לראשונה ב-2019 יצרנו והפקנו שני קמפיינים לקולקציית הסופגניות (הניגודים והמסכות) אבל וואלה, היה שווה לחכות. עכשיו אחרי שהכוכבים הסתדרו והאנשים המוכשרים ביותר גוייסו ויצרו זה עוד יותר מתוק. אנחנו ב-NEW גאים ונרגשים לקראת העלייה של הקמפיין השישי בסדרה שהחלה בשנת 2016, כאלו קמפיינים אנחנו אוהבים ויודעים לעשות", כתב גולן בעמוד הפייסבוק שלו לרגל השקת הקמפיין.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Roladin | רולדין (@roladin_il)

הקמפיין הייחודי יעלה בין היתר: בטלוויזיה, שילוט חוצות, פרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובסניפי רולדין ברחבי הארץ. בנוסף יושק ה- collection store בקניון עזריאלי תל אביב, מתחם צבעוני ושמח בו ניתן לראות, לטעום ולרכוש את קולקציית הסופגניות החדשה והמסקרנת של הרשת, החנות תהיה  פתוחה בין התאריכים:  16.11.2021 עד ה 5.12.2021. שווי השקעה לכלל המהלכים בחנוכה כ- 1.5 שקלים.

נועה בכר אהרוני, מנכ”לית רולדין אמרה כי: "מדי שנה אנו ברולדין חושבים איך להביא את הדבר הבא לקהל לקוחותינו. הקמפיין החדש והמטריות שעיצב מאור הן יצירת אמנות בדיוק כמו כל הסופגניות של רולדין לכל אורך השנים".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות