זזים

סמנכ"ל השיווק של קשת, צביקה ליבליך, הודיע על עזיבתו

קשת ביוש. בית קשת (צילום: אורטל דהן)

צביקה ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת הודיע על עזיבתו והוא עובר ליעד הבא – מנהל האסטרטגיה הראשי (CSO) בחברת פאפאיה גלובל, המספקת שירותי מחשוב בתחומי שכר וניהול משאבי אנוש לתאגידים רב-לאומיים ורק בשנה האחרונה הצליחה להזניק את השווי שלה פי 10.

ליבליך הצטרף לקשת לפני 22 שנה ושימש בתפקיד מפתח בשדרה הניהולית של הערוץ, כאשר תחת אחריותו שיתופי פעולה מסחריים, וכעת הוא עושה את הצעד הבא אל עבר עולם ההייטק, שנראה כמגייס במרץ מנהלים שמגיעים מתחומי המדיה והתקשורת.

ליבליך מסר כי: "קשת היא עבורי בית, חברים, לב. במשך 20 שנה היתה לי הזכות לעבוד לצד אבי ניר ולהיות שותף להתפתחות החברה בעידן המשתנה, תוך חידוד חזונה של חברת התוכן הישראלית המובילה בעולם. קשת היא מודל לחברה לומדת, מתפתחת, המחפשת מנועי צמיחה מגוונים, במטרה להיות בשורה אחת עם גופי התוכן המובילים בעולם. אני עובר לאתגר הבא שלי בעולם ההייטק, בידיעה שחטיבת השיווק של הארגון מבוססת על חבורת אנשים מעולים, מוכשרים שימשיכו להצטיין. אני רוצה להודות לאבי ניר, לדירקטוריון ולעובדיי על הזכות לקחת חלק בבניית ספינת הדגל של הטלוויזיה בישראל. זכות שלעד אודה עליה".

"צביקה נפרד מקשת", כתב אבי ניר לעובדי החברה. "זה אולי עובד תחבירית, אבל זה מנוגד לכמה חוקי טבע וחוקי רגש בסיסיים. צביקה הוא לא רק איש שיווק ומכירות בחסד, מנהל יוצא דופן וחבר טוב, הוא גם משתייך לקבוצה קטנה מאד מאד של מנהלים, שאפשר להגיד עליהם בלי מירכאות – עשו את הטלוויזיה של ישראל. מהמקום בו אנחנו ניצבים היום, קשה גם ביום בהיר לראות כל כך רחוק אחורה בזמן, אבל עשרים ומשהו שנים אחורה, היינו במקום אחר, מקום לדאגה. צביקה בנה במו ידיו, שכלו ואהבתו חלק חשוב מהפיגומים, החומר והלבנים מהם בנויה קשת (והטלוויזיה המסחרית בישראל) ושבזכותו היא יכולה ותוכל ליצור עוד ולממש את החזון שלה לחברת תוכן ישראלית. אני כותב את המשפטים האלו ומנסה לנווט בין הכרת התודה העצומה, הרגשות והענייניות הנדרשת. נדמה לי שהניווט הזה קשה במיוחד, כיוון שצביקה הביא תמיד לשולחן, לחדר ולבניין את הסערה הזו, הוריקן ושמו צביקה, שהביא עמו הישגים גדולים וגם היה חלק בלתי נפרד מה די אן איי הקולקטיבי שלנו, שאחרי 22 שנים יישאר עם 23 זוגות כרומוזומים פחות אחד".

בקשת טרם מינו מחליף.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות