מדיה

על הסט: שתי הפקות חדשות של כאן 11 יצאו לדרך

מלאך משחית מלאך משחית

אתמול (ב') יצאו לדרך צילומי העונה השנייה של הסדרה זוכת פרס האקדמיה, "מנאייכ", שעונתה השנייה תשודר במהלך 2022. גם את העונה הזו יובילו שלום אסייג, עמוס תמם ולירז חממי, והיא תחל בדיוק מהמקום בו הסתיימה העונה הראשונה. מציאת גופתו של רוסלן מנחמוב, סצינת הסיום בעונה 1, שואבת את טל בן הרוש (לירז חממי) בחזרה אל תיק ברק הראל (עמוס תמם) ויחד איתה את איזי (שלום אסייג) שמוזעק לשוב מהפנסיה. איזי מוצא את עצמו שוב ראש בראש מול חברו הטוב לשעבר, והמערכת שוב מנסה לסכל את מאמציו להשיג צדק. בסיבוב הזה הכול יהיה אישי יותר, מדמם יותר ומסובך יותר.

לאחרונה נמכרה "מנאייכ" לשידור בחו"ל שחברת הפצת התכנים Cineflix Rights הודיעה על רכישת הסדרה, שתשודר ברחבי אירופה ואמריקה הלטינית. הסדרה נמכרה גם לשידור ב- Arte ערוץ הטלוויזיה בגרמניה וצרפת, שמחזיק ברצועת הדרמה היוקרתית באירופה, וישדר את הסדרה ברחבי אירופה. בנוסף, רשת הסטרימינג HBO max רכשה את הסדרה ותפיץ אותה לשידור באמריקה הלטינית.

מאנייכ 2 | כאן 11
מאנייכ 2 | כאן 11

בנוסף, נפגשו אתמול השחקנים ואנשי הצוות, ליום הצילום הראשון של סדרת המתח העל-טבעית "מלאך משחית". הפרויקט החדש והמדובר של היוצר נח סטולמן בשיתוף חברת ההפקות הבינלאומית A+E Studios ו- ענני סטודיוס. הסדרה צפויה לעלות במהלך 2022 ב- כאן 11 ובדיגיטל. בסדרה יככבו תום אבני, הישאם סלימאן, אסתי זקהיים, דר זוזובסקי, מאיה ורטרהיים, אלישע בנאי, ליר כץ, עדי גילת, שי אביבי ורבים נוספים.

מלאך משחית | צילום: נועם ארזי
מלאך משחית | צילום: נועם ארזי

"מלאך משחית" היא סדרת מתח שבמרכזה שד רצחני שזורע אסון והרס בקהילה חסידית בירושלים של ימינו. צמד ציידי-שדים בעל-כורחם, מלכי פרייס, פסיכולוגית חרדית, ובאר, פיזיקאי וחילוני מובהק, חוברים יחד כדי לפענח את סוד הופעתו של הדמון הזדוני. חקירתם תוביל אותם אל נבכי המיסטיקה החסידית, תבחן את יסודות אמונתם של הגיבורים ותעמת אותם עם רוע בלתי נתפס. הסדרה עושה שימוש בז'אנר המתח העל טבעי כדי לחקור פחדים ממיניות ומנשיות בתוך קהילה דתית, כמו גם את הקרב המתמשך בין דת ומודרניות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות