פרסום ושיווק

אלונה סער קוטפת עוד קמפיין

אלונה סער בצילומי הקמפיין אלונה סער בצילומי הקמפיין

השחקנית אלונה סער נבחרה להוביל את קמפיין מותג הארוחות להכנה מהירה החדש של שטראוס, "שטראוס דלישס". סער הצטלמה לקמפיין בבימויו של שחר סגל, בהובלת משרד הפרסום אדלר חומסקי. הצילומים נערכו באולפני מובי בתל – אביב על ידי חברת מולה הפקות, ובמהלכם צולמה סדרת פרסומות שעתידה לעלות לאוויר באמצע חודש נובמבר. שיתוף הפעולה בין סער למותג "שטראוס דלישס" נחתם לשנה.

נעמה שלו, מנהלת השיווק של יחידת הקפואים בשטראוס: "הכניסה לקטגורית הארוחות להכנה מהירה מהווה אתגר משמעותי של שינוי תפיסות. על אף הצורך המובהק בפתרונות לאוכל איכותי ומהיר להכנה, הקהל הישראלי אינו מורגל בצריכת ארוחות להכנה מהירה ואף שיפוטי כלפיהן, למרות שאופן הייצור אפשר לנו להשיק ארוחות שבושלו והוקפאו מיידית, ממש כמו במטבח הביתי. במבחני הטעימה שקיימנו גילינו שהתפיסה משתנה אחרי הביס הראשון. מתוך התובנה הזאת, לצד העובדה שהשיפוטיות קיימת סביבנו בעוד אספקטים בחיים, החלטנו להשיק את הקמפיין תחת הסלוגן "אל תשפטו לפני שתטעמו" ובחרנו כפרזונטורית את השחקנית ואושיית הרשת אלונה סער, שתפיסת עולמה הלא שיפוטית תואמת את ערכי המותג".

שטראוס דלישס הוא מותג חדש של ארוחות להכנה מהירה של חברת שטראוס. סדרת המוצרים שהושקה בחודש אוקטובר, מציעה מגוון פתרונות קפואים להכנה מהירה בשתי קטגוריות מרכזיות: ארוחות ומאפים להכנה מהירה במיקרוגל ובתנור, שתיהן פותחו על ידי שף ובהשראת מנות ה-take away המובילות בארץ, וכוללות מגוון ארוחות אסייתיות ואיטלקיות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות