מדיה

מיכל רבינוביץ' מונתה למגישה הראשית של המהדורה המרכזית בכאן 11

מיכל רבינוביץ' מיכל רבינוביץ'

מיכל רבינוביץ' בטש, עיתונאית ומגישה בכירה בחטיבת החדשות, הגישה עד כה את מהדורת חדשות השבת ופעם בשבוע את חדשות הערב מזה כארבע שנים וחצי. קודם לכן הגישה ברשות השידור את מהדורת חדשות השבת במשך כ-6 שנים והייתה המגישה הראשית של "מבט" בשנה האחרונה לסגירת הרשות.

רבינוביץ׳ חתומה בשנים האחרונות על תחקירים וכתבות מגזין משמעותיות. לאחרונה חשפה את פרשת גל אוחובסקי והתקיפות המיניות – תחקיר שהצית את גל ME TOO בקהילה הגאה והוביל לפתיחת חקירת משטרה נגד אוחובסקי. לאורך השנים הובילה רבינוביץ' משדרים מיוחדים והיא אחראית לכמה מהראיונות הפוליטיים המרכזיים ששודרו בתוכניות החדשות בכאן 11.

כאן חדשות הכריזו על בחירתה של רבינוביץ' למגישה הקבועה של חדשות הערב בערוץ הטיקטוק שלהם. כאן חדשות היתה חברת החדשות הראשונה בישראל שפתחה ערוץ בטיקטוק חדשותי במטרה לפנות לקהל צעיר ולהנגיש את החדשות. הערוץ צבר כבר כ- 120 אלף עוקבים וכ- 2 מיליון לייקים

מיכל רבינוביץ׳ בטש: "זו זכות גדולה להתיישב על כיסא המגישה הראשית של השידור הציבורי, לצד צוות נפלא של נשות ואנשי חטיבת החדשות. מבטיחה שגם מכיסא זה אמשיך לקחת חלק בעשייה העיתונאית בשטח ולטפל בסיפורים החשובים, שרק שידור ציבורי חופשי וחזק, יכול להביא לצופיו".

מנהל חטיבת החדשות ברוך שי: "מיכל מגישה מקצועית, מראיינת חדה ועיתונאית אמיצה. היא סללה את דרכה להגשת המהדורה בעבודה יסודית ונחושה, מהשטח, תוך שמירה על גב עיתונאי זקוף, צניעות ויושרה".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות