דיגיטל

כוכבי הסדרה פול האוס נתבעים על סך 500,000 אלף שקלים

פול האוס פול האוס

בתביעה שהוגשה לבית המשפט ונדונה בימים אלו, נתבעים כוכבי סדרת הרשת "פול האוס" ששודרה ביוטיוב וב- HOT VOT על סך של 500,000 שקלים.

בתחילת חודש מרץ 2019 נכנסו שלושה כוכבי רשת: אביב ראובן, עידן טלמור ומאור גמליאל, לווילה מפוארת בקיסריה, שבה התגוררו למשך שנה. בהמשך, הצטרפה אליהם שירה בר, שנבחרה על ידי הקהל, ודניאלה דואק.
במסגרת הסדרה עלו פרקים מדי יום באורך של כרבע שעה. הפרקים צולמו כוולוגים, ובמהלכם שודרו אתגרים, מתיחות ואטרקציות. ביום העצמאות 2019, אף נערכה במסגרת הסדרה מסיבה עם כוכבי רשת שהוגדרה כ"מסיבה המדוברת והנצפית ביותר בתולדות המדינה". נכון לספטמבר 2020 צברה הסדרה כ- 70 מיליון צפיות ו-247 אלף מנויים בערוץ היוטיוב.

כאמור, לטובת הסדרה שכרו הכוכבים נכס בקיסריה, וכעת, בעלי הנכס דורשים סכום של חצי מיליון שקלים בגין הפרה בוטה של החוזה, אשר לטענתו עבר הרס וירידת ערך. בכתב התביעה מציינים התובעים כי חברת ההפקה הציגה להם את מטרות התוכנית: "פרויקט חברתי השם לו למטרה למגר חרמות בבית הספר, קידום ערכים חברתיים בקרב ילדים ובני נוער, קידום ילדי שוליים וסיוע לנערות ונערים במצוקה, ובמרוצת הזמן, כאשר הפרקים עלו לאוויר, הם גילו כי בעצם מדובר בסדרת רשת מהסוג הנחות ביותר המקדמת "ערכים הדוניסטיים, זולים ורדודים של נהנתנות", כך על פי כתב התביעה. עוד טוענים התובעים כי במהלך צילומי הסדרה בבית בקיסריה, פעלו הנתבעים בנכס בצורה מזלזלת ומופקרת תוך שהם גורמים לנזקים כבדים ומשמעותיים במושכר. אל כתב התביעה מצורף גם דף חוקים המבהיר מה מותר ומה אסור לעשות בנכס, כדוגמת: אין לארח מסיבות בנכס, הליכה בבית רק בנעלי בית, אכילה רק בחדר האוכל או במטבח ועוד.

עוד קודם לתביעה הגישו בעלי הנכס בקשה בפני השוכרים להפרת חוזה ולפינוי מוקדם מהנכס, תוך שהם מדגישים כי השוכרים עושים למעשה שימוש מסחרי בווילה ועל כן עליהם לצאת בהקדם.

מהצד השני, טוענים הנתבעים כי הם היו מודעים לכל אורך הדרך לחלק מהנזקים ואף נשאו באחריות לכך, אך הם חשו מאוימים מצד השוכרים של הנכס ואף נאלצו בסופו של דבר להימלט ממנו, תוך שהמשכיר נוהג בהם באלימות ובריונות ומתפרץ לנכס ללא תיאום מראש.

הנתבעים טוענים כי משכיר הנכס ידע בדיוק מה היו הכוונות והוא אף הגיע להתארח ולהצטלם עם בני משפחתו. יתרה מכך, טוענים הנתבעים, כי סילוקם המידי מהנכס הוא דפוס התנהגות מקובל של המשכיר, כמו גם שישנם ליקויים שלא היו ידועים לשוכרים במעמד השכרת הנכס, כדוגמת רטיבות ועובש. הנתבעים טוענים להגנתם כי היתה בכוונתם להשיב את הנכס בצורה מסודרת ונקיה בהתאם לחוזה, אך לא התאפשר להם מאחר ונאלצו להימלט במהרה, על כן, הגישו הנתבעים תביעה שכנגד, וכעת הם מבקשים את תמיכת ציבור האוהדים שלהם. העניינים, כאמור, יתבהרו בבית המשפט.

בינתיים הספיקו כוכבי הרשת לעבוד על עונה חדשה, שהפעם מתרחשת בפנטהאוז והיא תעלה בקרוב בערוץ היוטיוב החדש של כוכבי הרשת.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות