על סדר היום

העיתונאים שיחלקו את פרסי המצוינות למטבח הישראלי הגיעו לאכול

אפרת אנזל ונירית וייס אפרת אנזל ונירית וייס

אמש נפתח פסטיבל ופרסי המטבח הישראלי באירוע חגיגי שהזניק חודש של פסטיבל שחוגג את תרבות הקולינריה הישראלית עם יותר מ-50 אירועים בשקעה של מיליון וחצי שקלים. האירוע התקיים במסעדת הפופ-אפ של שף זוכה כוכב המישלן גל בן משה מברלין שהוקמה לשבוע ימים בלבד לרגל הפסטיבל. האורחים הוזמנו לארוחה בת 16 מנות ו-6 כוסות יין של יקב רקאנטי. בין המנות שיצאו מהמטבח הלוהט: יונה משכם, סלק אדמה בפחם, ראס אל חנות או לחוח מחמצת, שקדי עגל, לימון כבוש, חמאה חומה, יוגורט וחמציץ אדום.

את החודש המסחרר של הפסטיבל ינעל טקס הענקת פרסי מצוינות למטבח הישראלי, בו יוענקו 16 פרסי מצוינות בשלל קטגוריות. לראשונה יעניק הטקס פרסים גם בתחום המדיה וסיקור תרבות הקולינריה בארץ.
יו״ר הועדה נבחר עמית אהרנסון מעיתונאי הקולינריה הבולטים בישראל ובין חברי וועדת הפרס מקצועית שהוקמה לנושא, ניתן למצוא את העיתונאים: רותם מימון, תיקי גולן, הילה אלפרט, ריטה גולדשטיין ורועי ירושלמי.

אפרת אנזל, רותם לבירזון, אתיאלה גל ובן משה | צילום: סזאר ברודרמן
אפרת אנזל, רותם לבירזון, אתיאלה גל ובן משה | צילום: סזאר ברודרמן

הטקס החדש שונה מכל אלו שהתקיימו לפניו בעיקר לאור שקיפות מהלכיו, החל מפרסום קול קורא פתוח לכל, דרך הצבעה של למעלה מ-1,000 חברי האיגודים ועמותות הקולינריה בנוסף לוועדת פרס מקצועית שחברים בה: שפים, עיתונאים וכותבים לצד אנשי ושיווק.

לא רק טיים אאוט

הפסטיבל החדש מאיים על הבלעדיות של טיים אאוט בתחום פסטיבלי האוכל, ומי שעומדים מאחורי המיזם היא אשת התוכן נירית וייס שהכריזה לאחרונה על הקמת FARM 54 אקסלרטור חדש בעולמות הקולינריה ומי שעומדת מאחורי אירועים ופסטיבלים מוצלחים לקידום עולם הקולינריה בישראל – ביניהם ראונד טייבלס, דוד קישקה – יזם קולינרי המתמחה ביצירת חוויות ופיתוח תכנים קולינריים כעבור המגזר הציבורי והעסקי ופלטפורמת החוויות החדשה toMix – של יוני פיינגולד, המייסד והבעלים של קבוצת הזאפה לשעבר, פלטפורמת תוכן של תרבות בילוי, פנאי ולייף סטייל המתמחה ביצירה והרכבה של חוויות. הפסטיבל נהנה מחסות ראשית של אמריקן אקספרס ושיתופי פעולה עם מלונות דן, ענף עץ הזית, יקב רקנאטי ועוד.

בין האורחים שהגיעו לאירוע הפתיחה אפשר היה למצוא את הילה אלפרט, אפרת אנזל, תיקי גולן, מירב סריג, אסנת גואטה, מאיה דרין, לירן אוהלי, אמיר קמינר, יעל רייף, גיל גוטקין, רוני קשמין, לירן שבתאי, רותם ליברזון ועוד.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות