מדיה

"ברנשטיין – הפרטיזן האחרון", אשר הופק עבור כאן 11 נמכר להפצה מסחרית בחו"ל

מתוך הסרט "ברנשטיין הפרטיזן האחרון" מתוך הסרט "ברנשטיין הפרטיזן האחרון"

הסרט "ברנשטיין – הפרטיזן האחרון" שהופק עבור כאן 11 ושודר בו בערב יום השואה האחרון, מעורר עניין בינלאומי יוצא דופן. הסרט, בבימויו של רומן שומונוב ובהפקת רונן מכליס בלזם ועמנואל שכטר מחברת ההפקות "מטאפור אינטראקטיב בע"מ, נמכר לחברת ההפצה lightbulb film distribution הבריטית וייצא לבתי הקולנוע בבריטניה בפברואר 2022.

בגרמניה נמכרו זכויות ההפצה לחברת PANDASTORM אשר משווקת, בין השאר, את הסדרה "שומר ראש" (NETFLIX) ותפיץ את הסרט לקהל הרחב במהלך 2022. באסיה, נמכר הסרט לחברת ההפצה Media Move ובקרוב יופץ הסרט בבתי קולנוע ביפן, דרום קוריאה וטאיווואן בתחילת 2022.

מנהלת מחלקת הדוקו ב-כאן 11, גילי גאון: "הסרט המבוסס על סיפורו של גיבור מלחמה יהודי עטור מדליות שסיים את חייו בצניעות ואלמוניות בדירה קטנה בישראל, הוא יצירה קולנועית מרשימה וחשובה לציבור. 75 שנה חלפו מתום מלחמת העולם השנייה והסרט חושף אותנו לגיבורים חדשים מחזית שלא הכרנו כמעט לחלוטין על המסך בישראל ובעולם כולו. גיבורים שחיים ביננו וכל השנים האלה וקולם לא נשמע עד היום בו יצא הסרט לאור. אנחנו גאים בסרט ובחבורה של יוצרים מוכשרים שהביאו אותו אל המסך ומאמינים שמחכה לו המשך הצלחה בינלאומית מסחררת".

מחברת ההפצה הבריטית lightbulb film distribution נמסר: "סרט מעולה! הסיפור של ברנשטיין וקבוצת הפרטיזנים האוקראינים מרתק ומרגש. הסרט ממחיש בצורה מדויקת את מה שברנשטיין וחבריו נאלצו לעבור באותן שנים וחשוב לנו להציג את סיפורם המרתק".

רונן מיכליס בלזם, מפיק הסרט: "מאוד מרגש אותנו שסיפורו של ברנשטיין יגיע לבתי קולנוע ומסכי הטלוויזיה ברחבי העולם. למרות שהוא כבר לא איתנו, אני בטוח שהוא מחייך וגאה שהפכנו להיות החיילים שלו ושאנחנו ממשיכים את מורשתו".

העסקאות תואמו על ידי חדוה גולדשמידט, סוכנת המכירות של הסרט מחברת Go2Films ורונן מכליס בלזם, מפיק הסרט מחברת מטאפור הפקות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות