פרסום ושיווק

תקציב הפרסום של רשת סטודיו C הולך לזרמון גרופ

רונית רפאל רונית רפאל

רונית רפאל, שרכשה לאחרונה את רשת סטודיו C בסכום של מיליון שקלים בלבד, בחרה בזרמון גרופ לניהול תקציב הפרסום. היקף התקציב המתוכנן עומד על כ- 5 מיליון שקלים לשנה.

במסגרת התהליך נבדקו מספר משרדים. לדברי רונית רפאל: "בחרנו בזרמון כי הם הציגו לנו את הפתרון המדויק לרשת סטודיו C שעתידה להפוך בשנים הקרובות למרכז ספורט ו-well being – מרכז רוחני ופיזי לנשות ישראל".

רשת סטודיו C אמורה להיפתח מחדש בתחילת 2022 כאשר בימים אלה היא נמצאת בתהליך של גיוס צוותי עובדים, שיפוצים והתחדשות למספר סניפים קיימים ואיתור אחר מיקומים נוספים.

רשת סטודיו C היא מהוותיקות שבין רשתות הכושר והספורט הישראל. בשלב הראשון יפתחו בין חמישה לעשרה סניפים בערים גדולות בתוך מרכזי קניות שכונתיים. בין הערים שבהן צפויים להיפתח סניפים של סטודיו C: תל אביב, רעננה, פתח תקווה, רמת גן-גבעתיים, גבעת שמואל, ראשון לציון ואשדוד. כאשר בתחילה יפתחו הסניפים במרכז.

משרד היחצ שמלווה את רונית רפאל בהשקה המחודשת הוא שלמור תקשורת.

אליקה מרחבי מנכ"ל זרמון גרופ: "אנו שמחים, מתרגשים ומודים לרונית רפאל וצוותה על הבחירה בזרמון כמי שילווה את ההשקה המחודשת של סטודיו C".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות