יח"צ

גלאי תקשורת תנהל את יחסי הציבור של "מכון דוידסון לחינוך מדעי"

גל בייסברג גל בייסברג

מכון דוידסון למדע, הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע, בחר בחטיבת החינוך והאקדמיה של חברת גלאי תקשורת להוביל את יחסי הציבור והאסטרטגיה של הארגון. המכון פועל מזה שנים ארוכות לשיפור ולטיפוח החינוך המדעי ולהנגשת מדע וחשיבה ביקורתית. המכון מפעיל קשת רחבה של תוכניות חינוכיות לתלמידים, והכשרות לצוותי ההוראה, כמו גם פעילויות לקהל הרחב. בנוסף, המכון הוא מוקד ידע למורים, ולאנשי האקדמיה, הממשל והחינוך ברחבי המדינה.

זאב ינאי, מנכ"ל "גלאי תקשורת": "חינוך מדעי וחינוך לחשיבה מדעית הם ערכי יסוד וכלי לחיזוק ישראל כאומת הסטארט אפ. זה הבסיס להצלחתנו כחברה וכמדינה, ואנחנו כאן ב'גלאי' גאים שנבחרנו להיות שותפים למשימה החשובה הזו".

גלאי תקשורת היא מחברות יחסי הציבור הוותיקים והמובילים בישראל. לצדה פועלות תחת קבוצת בייסברג חברת GMEDIA המתמחה בדיגיטל וסושיאל, סטודיו SAY וחברת AYWA למגזר הערבי.
בחטיבת החינוך ואקדמיה בחברה ניתן למצוא בין היתר את היחידה ללימודי המשך בטכניון, המכללה האקדמית אשקלון, מכון וינגייט למצוינות בספורט ונוספים לצד לקוחות מהגדולים במשק בתחומי הקמעונאות, התקשורת, הצרכנות, הנדל"ן, התרבות ועוד.

גל בייסברג, יו"ר קבוצת בייסברג: "תפקיד עולם יחסי הציבור הוא לייצר שיח ולהניע קהלים. זכינו במקצוע בו אנחנו עושים שינוי ובלקוחות שמאפשרים לנו לעשות אותו. עבודה עם לקוח כמו מכון דוידסון שמניע מוביליות חברתית, מקדם את ההשכלה, המדע והכלכלה ומסייע בחינוך הציבור היא זכות גדולה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות