דיגיטל

פיצה האט וארגון הגיימינג הישראלי פיינסט טים בשת"פ ראשון

אסף תומר, חן מזרחי, יותם נחשון מייסד-שותף וסמנכ״ל שיווק של פיינסט ותמיר לוי אסף תומר, חן מזרחי, יותם נחשון מייסד-שותף וסמנכ״ל שיווק של פיינסט ותמיר לוי

הנציגות המקומית של רשת הפיצות האמריקאית פיצה האט הודיעה על שיתוף פעולה עם טים פיינסט (Team Finest), ארגון ה-eSports (גיימינג תחרותי) הישראלי. ארגון ה-eSports הודיע במהלך השנה האחרונה על שיתופי פעולה נוספים עם חברות גדולות מתחום האלקטרוניקה, לוג׳יטק, סמסונג ואייסר (Logitech ,Samsung, Acer) ועם חברת ההלבשה פיקס (Fix) וכעת נכנס לפעילות מסחרית נוספת עם פיצה האט. ההסכם יבוא לידי ביטוי בפעילויות משותפות ברשתות החברתיות, טורנירים, אירועים ושיתופי פעולה נוספים. לוגו החברה יתנוסס על מדי הקבוצה כמו גם בשידורי פיינסט בכל ערוציה הרשמיים של הקבוצה.

פיינסט היא קבוצת ה-eSports המקצוענית הראשונה בישראל. במסגרתה משחקות חמש קבוצות בארבעה כותרי משחק שונים: פיפ״א, פורטנייט, ואלורנט ו-CS:GO. בנוסף, בשורות הארגון משחקת קבוצת ה-eSports נשים הראשונה בארץ במשחק הפופולרי ואלורנט. הארגון הוקם ב-2019 על ידי המנכ״ל רוביק מילקיס, כאשר מעט לאחר מכן הצטרף סמנכ״ל השיווק יותם נחשון. השניים, שמגיעים מרקע עשיר בעולם הגיימינג, גייסו ב-2020 השקעה ראשונה בשיעור של שני מיליון שקלים מקבוצת ההשקעות במדיה ובבידור רדארזירו (RadarZero), שהפכה לבעלים בפועל של הארגון. במהלך השנה הכריזה החברה כי הזמר סטטיק הצטרף לשורותיה כשגריר מותג, לאחר שגם השקיע מאות אלפי שקלים בקבוצה.

"שיתוף הפעולה המסחרי עם פיצה האט מסמן נקודת ציון נוספת בצמיחה של פיינסט, כחברה מובילה בתעשיית הגיימינג הישראלית והעולמית וכפלטפורמה מסקרנת ונחשקת בקרב חברות מסחריות שפונות לקהל צעיר", אומר אמיר והב סמנכ״ל פיתוח עסקי ומכירות בפיינסט. ״פיצה האט ופיינסט חברו לשיתוף פעולה על מנת לייצר חווית גיימינג ולייף סטייל מקסימלית לגיימרים הישראלים. שיתוף הפעולה הגיע על רקע מטרותיה של פיצה האט העולמית להשקיע בשנת 2022 בתחום הגיימינג".

ענבל שטרן, סמנכ"לית שיווק פיצה האט ישראל: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה והחבירה לפיינסט, ובכך להביא לפיתוח וצמיחת ענף ה-eSports בארץ. פיצה האט, המונה 95 סניפים בפריסה ארצית, חרטה על דגלה להוביל קדמה טכנולוגית ולספק חידושים לקהל הלקוחות. היינו הראשונים בארץ ליישם חידושים טכנולוגיים לשימוש הלקוחות ואנו שמחים להיות הראשונים שמקדמים והופכים את ענף ה- eSports למשמעותי כפי שהוא בעולם״.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות