פרסום ושיווק

רובוטים אוטונומיים מובילים קמפיין לגיוס עובדים להייטק

מתוך הקמפיין של פרספטו מתוך הקמפיין של פרספטו

במודעות שפוזרו בתחנות הרכבת במודיעין ובערי הסביבה עם הסלוגן "פקקים זה כזה Low Tech" פונה מפתחת הרחפנים האוטונומיים פרספטו למפתחים שעושים את דרכם מדי בוקר לתל אביב ולהרצליה לבוא לעבוד בחברה הצומחת באזור מגוריהם. במודעות רואים את הכלב הרובוטי ספוט נושא על גבו את המערכת המתקדמת של פרספטו וזאת במסגרת שיתוף פעולה בין שתי חברות הטכנולוגיה.

חברת פרספטו היא מהיצרניות המובילות בעולם בקטגוריית הרחפנים האוטונומיים ופתרונות ניטור אוטונומיים לחברות תעשייתיות, והחליטה למקם את מרכז הפיתוח במרכז העיר מודיעין. עובדים בו כיום מעל 130 איש והיא נמצאת בשלבי התרחבות וקליטת עשרות עובדים חדשים, בדגש על מפתחי תוכנה, בינה מלאכותית ואלקטרוניקה.

רחפני Percepto ופלטפורמת הבינה מלאכותית שהיא מספקת פועלים כיום במאות אתרי תשתיות ותעשייה בארה"ב, אירופה, אוסטרליה, איחוד האמירויות ועוד. יחודם של הרחפנים האוטונומיים ביכולת לנהל את עצמם לבד, לצאת לפטרולים של אבטחה ולחזור במועד לצורך הטענה. המערכות הטכנולוגיות מאפשרות להם ללמוד את תוואי השטח ולזהות התרחשויות חריגות שיש להתריע עליהן. שיתוף הפעולה עם בוסטון דיינמיקס מיישם את יכולות החברה גם בצמוד לקרקע לאיתור מקרוב של כשלים וסיכונים במתקנים.

יעל ווליניץ קיציס, סמנכ"לית משאבי אנוש של החברה: "הקמפיין נועד להדגיש את היתרונות של פרספטו לאנשי הייטק ממרחב מודיעין. ישנה היום תחרות סביב גיוס אנשים מוכשרים שיעזרו לחברות לצמוח. בחרנו להדגיש את היתרון שלנו כחברה טכנולוגית חדשנית, שיושבת במיקום שהוא אטרקטיבי לאנשים מהסביבה ומייצרת מקום עבודה שהוא מאתגר וכייפי, וכל זאת קרוב לבית".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות