דיגיטל

ה-DIY מגיע לעולם הסקרים ואיסוף המידע

IPANEL IPANEL

מהפכה בעולם ה-data collection: חברת IPANEL , המובילה מזה שנים את תחום איסוף הנתונים באמצעות פאנל אינטרנטי לביצוע סקרים במגוון רחב של תחומי מחקר, משיקה שירות חדש וייחודי, שיאפשר לכל אחד לבנות סקר עצמאי, ולהריץ אותו על פאנל המשיבים הנרחב של חברת IPANEL.

ביצוע סקר באופן עצמאי, מאפשר בחירה אישית של השאלות ואופן הצגתן, בחירת פילוח משיבי הסקר על פי הצורך ובחתכים שונים ומגוונים, קבלת תשובות בטווח זמן מהיר במיוחד של עד יום עסקים אחד והכי חשוב- מחיר נמוך ביחס למוכר היום בתחום הסקרים האינטרנטיים, במטרה לאפשר נגישות של המערכת לכל אחד.ת ולכל צורך.

מחירו של הסקר בשיטת DIY ייקבע בתוך תהליך התכנון און ליין באופן אוטומטי על ידי המערכת הממוחשבת, על פי כמות השאלות ומספר המשיבים הנבחר.

בעצם השקת המערכת החדשה, הופכת IPANEL את תחום הסקרים ואיסוף המידע בישראל לכזה הנגיש לכל אחד- אדם פרטי או חברה, באופן שיקצר את התהליך משמעותית ואף יוזיל אותו, תוך הקפדה על קבלת תוצאות אמינות בכל נושא.
המערכת החדשה, תחת השם DIY ניתן למצוא באתר חברת IPANEL. הרישום לאתר והשימוש בו אינם כרוכים בתשלום, שמתבצע רק לאחר ביצוע הסקר עצמו וקבלת כל התוצאות.

אלון שלומקוביץ', מנכ"ל IPANEL: "בשנים האחרונות התרגלנו לעשות המון דברים בעצמנו. אם בעבר נזקקנו לאיש מקצוע כדי לערוך סרטוני וידאו, היום רובנו עושים זאת מהמכשיר הניד בקלות ובנוחות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו להנגיש עוד ועוד שירותים, שבעבר היו נחלת הציבור המקצועי בכלל- וכך גם בעולם הסקרים ואיסוף המידע. המהפכה בתחום זה החלה עם המעבר מסקרים טלפוניים ארוכים לסקרים נוחים ונגישים באמצעות פאנל אינטרנטי וכעת המהפכה 'עולה כיתה' ואנו מנגישים את פאנל המשיבים לכל אחד ואחת, המעוניינים לאסוף מידע אמין, מהיר, מקצועי ומבוסס, באמצעות כמה קליקים בלבד ובמחיר שווה לכל נפש. זה אפשרי, זה פשוט וזה ממש במרחק לחיצת כפתור".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות