יח"צ

דניאלה רייבנבך חוזרת לטפל ביח"צ והדוברות של ועידת הקניונים ורשתות המסחר

דניאלה רייבנבך דניאלה רייבנבך

משרד יחסי הציבור 'דניאלה רייבנבך תקשורת' חוזר לטפל בתקציב יחסי הציבור והדוברות של ועידת הקניונים ורשתות המסחר 2021 IMC. רייבנבך טיפלה במשך 10 שנים בתקציב הועידה שחוזר למשרדה לאחר 5 שנים.

הוועידה השנתית ה-15 של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל תתקיים בתאריכים 19-21.12.21 , במלון רויאל ביץ' באילת ובמלונות נוספים בעיר. בוועידה צפויים להשתתף כ-1,000 בכירי הענף בהם בעלי הקניונים ורשתות המסחר, מנכ"לי החברות וכל צמרת הענף.

הועידה הפכה במרוצת השנים ל”מדורת השבט” של כל בכירי הענף ולאירוע השנתי החשוב של הענף כולו. את הועידה ייסד בשנת 2006 דדי ריזל המכהן מאז כיו"ר הועידה. עם פרוץ הקורונה, ייסד ריזל את התאגדות רשתות המסחר והאופנה ובמקביל הקים גם את פורום ראשי הקניונים בישראל.

על במת הועידה, שתימשך שלושה ימים, יופיעו כ-70 דוברות ודוברים, בהרצאות, פאנלים וראיונות אישיים. בנוסף ישולבו בועידה מגוון הופעות בידור ומוסיקה לצד קולינריה משובחת ומתחמי אירוח מפנקים.

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת מתמחה בתחום הקניונים, המסחר והקמעונאות, בין לקוחות נמנים: קבוצת קניוני עופר, קבוצת בריל, קבוצת טיב טעם, קבוצת רולטיים, קבוצת גרג, קבוצת ברימאג, קבוצת גולברי, קבוצת BBB, קבוצת אירוקה, קניון הדר – בירושלים, חטיבת המזון של שסטוביץ, לוריאל ישראל, חברת המזרח יבואנית יגואר לנדרובר, קבוצת O&H , חמדייה גרופ ועוד

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות