על סדר היום

קובי פרץ תובע את וואלה וקשת

קובי פרץ קובי פרץ

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגשה תביעת לשון הרע, על ידי הזמר קובי פרץ נגד שידורי קשת, וואלה ועמותת מעל"ה – מרכז עוז להחלמה ושיקום בסך 400 אלף שקלים. בתביעה טוען פרץ כי הם פרסמו פרסום פוגעני לפיו משפחה שכולה הגישה תלונה נגד פרץ ש"השתלט על אתר ההנצחה לזכרו של חייל שנהרג בצוק איתן".

בידיעה שפורסמה לפני כחצי שנה נכתב כי פרץ הינו שותף בחברת "ירוקל'ה", שתחום פעילותה הוא לעזור באישור והנפקת רישיון לקנאביס רפואי. כיום עומדת עמותה בשם "מעל"ה", העוסקת בפעילות דומה והעמותה הוקמה לזכרו של החייל ההרוג בצוק איתן, עוז מנדלוביץ' ז"ל ופועלת לשיקום והכוונה של מטופלי קנאביס ברישיון, ביניהם גם הלומי קרב וחולים במחלות שונות.

לטענת אנשי עמותת "מעל"ה", אנשי אתר החברה בה שותף פרץ, "ירוקל'ה", השתלטו על אתר עמותת "מעל"ה", כך שהם מתחזים לו ובפועל מי שלוחץ על כתובת אתר מעל"ה, מגיע ישירות ללינק "ירוקל'ה" וכך נגנבת הפעילות העסקית של האתר ואלפי פניות ולקוחות פוטנציאליים, מועברים מ"מעל"ה", שגובים את סכום האגרה השנתית לרישיון קנאביס שעומד על 280 שקלים – לאתר "ירוקל'ה", שגובה אלפי שקלים לכאורה בגין אותו הרישיון.

בתביעה טען פרץ כי, התלונה היא הופנתה כנגד חברת ירוקל'ה בע״מ ובוודאי שלא כנגד התובע באופן אישי, אשר כל "חטאו" הוא כי הוא מחזיק במניות בחברת ירוקל'ה באמצעות חברה בשליטתו – חברת ליאל הפקות בע״מ. "אם לא די בכותרת השקרית והמטעה, פרסמו את תמונתו של פרץ בהבלטה ניכרת בראשית הפרסום הפוגעני על מנת לייצר לציבור הקוראים מצג שווא כאילו התובע עומד באופן אישי מאחורי כל הטענות המוכחשות במסגרת הפרסום הפוגעני", נכתב בתביעה. פרץ הוסיף בתביעה כי בחברת ירוקל'ה ישנם בעלי מניות נוספים אשר אותם בחרו שלא לציין במסגרת הפרסום הפוגעני, וזאת מטעמים ברורים, שכן שימוש בשמו, ותמונתו של התובע נועדה לגרום להם לעלייה ברייטינג ולהתעשר על חשבונו שלא כדין ולא במשפט.

פרץ הדגיש כי עד שהוא לא פנה בעצמו לקשת, הם לא פנו לקבל את תגובתו לעניין ורק אז הציעו שהוא יפרסם תגובה. "התובע יטען כי בעקבות הפרסום הפוגעני הראשון נגרמו לו נזקים אדירים, ואף נזקים שטרם התגבשו, והתובע שומר על זכותו לצרף במסגרת הליך זה חוות דעת מפורטת להוכחת הנזקים הרבים שנגרמו לו כתוצאה מהפרסום הפוגעני על ידי קשת", נכתב בתביעה על ידי פרץ שהוסיף כי גם אתר וואלה לא ביקש ממנו תגובה על הפרסום ומוסיף כי ההודעה לעיתונות הובאה לפרסום על ידי עמותת מעל"ה, בוצעה בקלות ראש מבלי בדיקה כלשהי, תוך הוצאת דיבה של ממש על התובע ופגיעה בשמו הטוב, מבלי שנעשתה כל פנייה לתובע או מי מטעמו, על ידי שימוש ציני וייחוס תכונה פלילית של ממש לתובע באמצעות הכותרת "קובי פרץ פורץ" וזאת מבלי לבדוק את העובדות ומבלי לפנות לתובע.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות