פרסום ושיווק

יניב למבז נבחר להוביל את מערך השיווק העולמי של חברת vVARDIS

יניב למבז יניב למבז

חברת vVARDIS בבעלותן של רופאות השיניים השוויצריות המפורסמות, ד"ר גולנר וד"ר האלי אביוארדי מציגה מהפכה בתחום האנטי אייג'יינג לשיניים ומשיקה לראשונה בעולם סדרת מוצרים שמבוססת על פורמולה ייחודית שמטיבה עם השן ומגנה על השיניים. הפורמולה היא אחת מהתגליות המרעישות ביותר בעולם רפואת השיניים מאז גילוי הפלאוריד בשנת 1945 והיא יחידה מסוגה. משחת השיניים של vVardis, קיבלה לראשונה אישור FDA לסתימת חורים ראשוניים. השימוש במוצר מהווה טיפול מניעתי לחורים קטנים שעלולים להתפתח ולדרוש טיפול רפואי והצרכן הישראלי יהיה הראשון ליהנות מחיסכון של אלפי שקלים על טיפולי שיניים.

את מערך השיווק העולמי, לו הוקצה תקציב של 50 מיליון דולר, יוביל איש העסקים הישראלי יניב למבז, שהוא גם הבעלים והמנכ"ל של חברת vVARDIS ישראל: "אנחנו גאים להוביל את המהלך העולמי של חברת ויורדיס ורואים ערך רב כשחברה בינלאומית פורצת דרך, מובילה את תחילתה של המהפכה דווקא במדינת ישראל ורואה את הצרכן הישראלי כמודל. במסגרת קבוצת סקאי (Sky Group) אנו פוגשים טכנולוגיות חדשות ונדיר שאנו נתקלים בפטנט, ייחודי בתחומו, שמביא בשורה אמתית ומשנה את הגישה הנהוגה כיום להיגיינת הפה. אנו מצחצחים שיניים כל יום, ולפחות פעם ביום, ומעניין שדווקא בתחום שכזה שפוגש אותנו כל יום לא נעשו די מחקרים רפואיים ולא הומצאה כל טכנולוגיה פורצת דרך במהלך העשורים האחרונים. אנו משתמשים במוצרי היגיינת הפה שהומצאו לפני עשרות שנים שבעצם לא השתנה בהם דבר".

האחיות אביוארדי | יח"צ
האחיות אביוארדי | יח"צ

רופאות השיניים השוויצריות המפורסמות, גולנר ווהאלי אביוארדי עמלו זמן רב על מנת לגשר על הפערים בין היגיינה אוראלית קונבציונאלית והוליסטית. בשנת 2003, הקימו, האחיות אביוארדי, את מרפאת השיניים הראשונה שלהן, במטרה להגשים את חזונן ולהפוך את הביקור במרפאת השיניים לחוויה נעימה, נטולת פחד וכאב. במהרה, הקליניקות שלהן גדלו, והפכו לאחת מקבוצות רפואת השיניים המובילות בעולם. המקימות זכו בפרסים בינלאומיים, כמו גם פרסים עבור הטכנולוגיה פורצת הדרך בה השתמשו לרפא תסמינים ראשוניים של עששת ללא שימוש במקדחה, בה משתמשים כיום, מומחים רבים. עם הצלחת הקליניקות שלהן, החליטו האחיות, להנגיש את הטכנולוגיה המהפכנית לקהל הרחב על ידי כך שילובה בשגרת היגיינת הפה והלבנת השיניים היומית.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות