פרסום ושיווק

אלכס סקליאר מונה לסמנכ"ל תוכן במשרד הפרסום teenk

אלכס סקליאר אלכס סקליאר

אלכס סקליאר מונה לסמנכ"ל התוכן של משרד הפרסום teenk, משרד פרסום ותוכן לנוער וצעירים. סקליאר (36) בעל רקע עשיר בדיגיטל ותוכן בין תפקידיו ניהל את היח"צ והקרייאטיב הדיגיטלי בחברת לאומי קארד (max), ערך והפיק בחדשות 2 ובערוץ 10. בתפקידו האחרון ניהל מחלקת הדיגיטל, התוכן והמשפיענים במשרד הפרסום יהושע TBWA במשך 4 שנים. בתקופתו ביהושע הגדיל את פעילות המחלקה והקים יחידה ייעודית להפקות תוכן ומשפיענים בתוך המשרד.

סקליאר מסר: "בחמש השנים האחרונות שוק התקשורת, עולם השיווק והפרסום עובר שינויים דרמטיים. מתודולוגיות העבודה משתנות יחד עם פלטפורמות הפרסום החדשות שצומחות, מה שמחייב את המפרסמים ואת אנשי השיווק לאמץ שינויים במהירות. מעצם העבודה וההתמחות בעבודה עם צעירים ובני נוער, נובע היתרון העצום של teenk בשוק. היכולת לזהות את הטרנדים ולייצר מתודולוגיות עבודה חדשות מעוררות השראה בעיני ולכן אני גאה להצטרף ל teenk ולעבוד יחד עם יניב, כפיר וכל הצוות. אני מודה לרמי יהושע, יגאל ברקת ועמרי פלד על תקופה נהדרת וארבע שנים בהם יצרנו ביהושע תשתית תוכן ודיגיטל איתנה ואיכותית".

יניב ויצמן: "ברצוני לאחל בהצלחה לסמנכ"ל הנכנס, אלכס סקליאר המוכשר. אני סבור ובטוח שהמינוי החדש ייפתח דלתות חדשות ל teenk, יקדם ויוביל את המשרד ליעדים ומטרות חדשות. פנינו תמיד לחדשנות ואני נרגש לקראת הדרך המרתקת והמסקרנת שאנחנו מתחילים ביחד".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות