מדיה, על סדר היום

מיזם קשת-RGE מתחדש במינויים

חברת הסטרימינג של קשת ו-RGE ממשיכה במינויים למיזם החדש, אחרי שבשבוע שעבר נודע כי מנכ"ל אקספון לשעבר, יעקב נדבורני, יעמוד בראש המיזם החדש. נדבורני הביא לחברה החדשה כמה אנשים מחברתו הקודמת, אבל לא רק.

הילי חורב קסוטו, מונתה לסמנכ"ל תוכן בחברה. חורב כיהנה בעבר כמנכ"ל נגה תקשורת וכראש תחום תוכן בסלקום TV. היא בעלת ניסיון טלוויזיוני ענף ומטעם קשת נמסר ש"ההיכרות העמוקה שלה עם קבוצת RGE וכן עם קבוצת קשת צפויה לסייע לה במימוש הסינרגיה הפוטנציאלית בין החברות בגזרת התוכן".

רמי דוד מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות (CTO). דוד מונה להוביל את כלל המערך הטכנולוגי של חברת הסטרימינג החדשה. על פי קשת לדוד יש ניסיון רב בתחום טכנולוגיות הסטרימינג ובעבר כיהן כדירקטור בחברת התוכנה SeaChange.

לימור אלקיים כהן מונתה ל- VP PRODUCT בחברה, ותוביל את תחום המוצר וממשק המשתמש בחברה. לימור עובדת כבר יותר מ-15 שנים כמנהלת בכירה בתחום המוצר ובעבר שימשה כדירקטורית בכירה בתחום ניהול המוצר בחברת קלטורה. ענת מלאכי חורש מונתה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות  ותוביל את חטיבת שירות הלקוחות בחברה, בהמשך לניסיונה בהקמת פלטפורמות שירות דיגיטלי. בתפקידיה הקודמים שימשה כסמנכ"ל לקוחות באקספון WE4G ותפקידי שירות לקוחות נוספים.

שחר כהן מונה ליועץ משפטי וסמנכ"ל – ירכז את הפן המשפטי והרגולטורי של החברה. בעבר שימש יועץ משפטי וסמנכ"ל באקספון WE4G ויועץ משפטי ב-012. ספיר קורני מונתה למנהלת כספים ותהיה אחראית על הקמת המערך הפיננסי של החברה וניהול האדמיניסטרציה. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת הכספים של קשת 12. שחף ניסים מונה לכלכלן ראשי. בתפקידו הקודם שימש ככלכלן ראשי ב-012.

מיזם הסטרימינג של קשת ו-RGE נבנה בימים אלה אחרי שבערב ראש השנה קיבל את אישור הממונה ע התחרות. במסגרת האישור רכשה קשת כרגע ממניות RGE והשתיים תוכלנה להפעיל שירות סטרימינג חדש שיצטרף לרשימת החברות הרב ערוציות ויתבסס על תכני שתיהן. אישור הרכישה ניתן על תנאי לארבע שנים שבסיומן תיבחן שוב הפעילות המשותפת והשפעתה על השוק.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות