טורים אישיים, מדיה

להיות איתה – הסוף | ביקורת TV

להיות איתה להיות איתה

אתמול בערב (ד') שודר הפרק האחרון של הסדרה שהטריפה מדינה שלמה 'להיות איתה', של אסי עזר. בואו נתחיל מהסוף? גולי נפרדת מעמוס שעה אחרי שהם התחתנו, כי היא המבוגר האחראי היחיד בסדרה הזו, כי היא מבינה שהוא עדיין אוהב את נועה וביניהם אין באמת קליק. עמוס אוסף את עצמו ונוסע לאל.איי לנועה ומאז הם חיו באושר ועושר (בעיקר) עד עצם היום הזה.

אני חייבת רגע להתייחס לאסי עזר, כי התופעה של 'להיות איתה' בעיקר מעלה אצלי תהייה בקשר אליו. לכאורה האיש תמיד היה נראה לי מרוכז בעצמו בצורה כמעט חולנית, אבל איכשהו כל פרויקט שהוא לקח בו חלק קיבל פאן אחר, אישי יותר, מרגש, כזה שקל להזדהות אתו. 'האח הגדול' בהגשה שלו היה הכי מוצלח, ועד היום אף מנחה לא הצליח לשחזר את האהבה לפורמט שהייתה ניכרת אצל עזר בכל פעם שהשידור עבר מהבית – אליו. כנ"ל בתוכנית אירוח שהייתה לו בערוץ 24 בזמנו 'מה ש'תה שומע', שכנראה רק אני זוכרת, שהייתה הכי פרועה ובועטת, עם אורחים משוגעים אחד-אחד. אסי אומנם דיבר על עצמו לא מעט, אבל העניין שלו בנושאים והאהבה לכל האורחים, גם המשוגעים ביותר, הייתה כל כך כיפית לצפייה. ממליצה לאלה מכם שמתגעגעים לתוכניות לייט-נייט פרועות לחפש את התוכנית – הנאה מובטחת.

דבר דומה קרה ב'להיות איתה' שכתב עזר. הפרק אתמול סיכם רייטינג של 20.7. בעידן הריאלטי, דוקו ושאר סדרות המציאות, זה די מדהים שסדרה עלילית הגיעה לרייטינג כזה. לי כצופה זה ברור למה – אנחנו צמאים לתוכן מקומי בערוצים המרכזיים. בייחוד כשמדובר בסיפור אהבה שכתוב טוב. הטירוף שהיה בשבוע האחרון עם הניסיון לנחש במי עמוס יבחר – זה משהו שלא קרה פה לפחות שני עשורים, שצופים סקרנים עד אימה לדעת מה יקרה בעלילה של סדרה ולא מי יזכה בהכי הרבה קולות מהקהל. וזה הישג מדהים של עזר, שהאמין בפרויקט וכתב את הדמויות שלו בהרבה אהבה. אפילו את יעל אלקנה הוא הציל משנאת העם, כשנתן לה את התפקיד של זו שמחברת בסוף בין נועה ועמוס, האנשים הכי אהובים במדינה בימים אלה.

כמי שלא צפתה בשתי העונות הקודמות, אחרי העונה האחרונה הזו אני הולכת לעשות בינג' על הכל.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות