פרסום ושיווק

טל קופל, מנכ"ל מדלן, נבחר לאיש השיווק של חודש אוקטובר 2021

טל קופל טל קופל

טל קופל, מנכ"ל מדלן, הוא איש השיווק של אוקטובר 2021. מדלן הוא לוח נדל"ן מתקדם, המוסיף לכל מודעה תובנות רלוונטיות ושכבות רבות של מידע מקצועי, אובייקטיבי, מהימן ומותאם. ביוני 2021 כיאה למותג challenger, קרא תיגר על yad2 ואל מול המסר המוביל שלו: ״קונים ומוכרים בתיק-תק", הזכירו ש״בית לא קונים בתיק-תק״. רכישת בית, ראוי שתיעשה באופן שקול, יסודי ואחראי, תוך בחינת מירב המידע שעומד לרשותנו. בכך ביססו את מעמד מדלן כאלטרנטיבה מובילה וכלוח שמייצג את האינטרס של הקונים.

מטרת המהלך השיווקי של מדלן היתה שבדיקה של נכס לעומקו דורשת זמן רב, וגם אז לא תמיד הקונה יצליח להגיע לכלל הנתונים או המידע הקיים כדי שיוכל לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורו. רובנו נשקיע מאמץ ונבדוק פרמטרים שהפכו קבועים בחיפוש אחר הדירה המושלמת: גודל החדרים, כיווני האוויר ועוד. אבל לא תמיד עוצרים ובודקים מה המצב מחוץ לדירה שכן ההחלטה על רכישת דירה אינה מסתכמת בתוך כותלי הבית ומושפעת גם מהסביבה: הפקקים, מוסדות החינוך, תמ"אות ועוד גורמים רבים העלולים להשפיע על חיינו. העניין הוא שלא תמיד ברור או ידוע לקונים בדיוק מה לשאול או מה לבדוק, כאשר בקרב בעלי דירות, מחצית העידו על עצמם כי ביקרו בדירה שרכשו פרק זמן של עד שעתיים ורק 14% ערכו שיחות עומק עם השכנים. והתוצאה? 53% מרוכשי הדירות ציינו לפחות נושא אחד שהם מצטערים שלא בדקו לפני הרכישה. מטרת המהלך הוא להביא את הנתונים האלו לידיעת הציבור כמעין חינוך שוק כיצד נכון לקנות דירה ומה הפרמטרים שצריך להסתכל עליהם.

במדלן הגיעו לתוצאות גבוהות עם קמפיין אפקטיבי שחיזק באופן משמעותי ומעל המצופה את מעמד המותג אל מול yad2. מדלן חיזק עצמו בקטגוריה ולראייה תוצאות מחקר אפקטיביות הקמפיין:
– 3 מתוך 4 ישראלים מכירים את מדלן באופן נעזר, כאשר 50% מדווחים כי נכנסו לאתר.
– מד מדלן עבר את yadata של יד 2 במודעות הב"נ והנעזרת.
– הצלחה במיצוב מדלן כמוביל (!) בתפיסות: לוח דירות המספק את כל המידע, חדשני ועוזר לבצע קנייה חכמה.
– רמת האהדה לקמפיין של מדלן עברה בכ-22% את הקמפיין של yad2 ועמדה על כמעט 80%.

מנימוקי ועדת השיווק: המהלך השיווקי של מדלן נחל הצלחה גדולה, ואף השפיע על התנהגויות הצריכה של קהלי המטרה. כמו כן, הקמפיין השפיע באופן חסר תקדים על נתוני הכניסות לאתר מדלן, וכתוצאה מכך על איך אנשים קונים היום דירה בישראל. המהלך הביא להישג שיווקי חסר תקדים בתפיסת מדלן כאתר שחייבים להשתמש בו בבואנו לרכוש דירה או למכור דירה. מעבר למידע הנחוץ, האתר הפך הייום לשם נרדף לדאטה ולפרטים החשובים באמת, ונתוני הכניסות לאתר והמודעות למותג מדברים בעד עצמם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות