מדיה

האהבה החדשה של מאיה ורטהיימר

מאיה ורטהיימר מאיה ורטהיימר

הדוגמנית, השחקנית, אושיית האינסטגרם ואישתו של – מאיה ורטהיימר, תיכנס אל נעליה של לירון ויצמן בהנחיית התוכנית "אהבה חדשה" של רשת 13, שצפויה לחזור לעונה שנייה. את העונה הראשונה הנחתה לירון ויצמן, שהחליטה לצאת לפסק זמן ולקחת קצת אוויר לאחר הנחיית האח הגדול ובימים אלה היא מנחה את אקס פקטור, שחזרה במוצ"ש האחרון למסך.

הפורמט של תוכנית השידוכים "אהבה חדשה" עוקבת אחר רווקים ורווקות שמתגוררים יחדיו בתוך מתחם מגורים, כל אחד ואחת עם הזיווג המתאים לו, כאשר לאחר שלושה ימים הם צריכים להחליט האם להמשיך יחדיו או הלאה.

ורטהיימר עדכנה את העוקבים שלה באינסטגרם וכתבה: "פחדתי להתקשר לאסף לספר לו שדווקא עכשיו כשאנחנו עוברים לניו יורק, אני מקבלת את האופציה להגשים חלום ולהיות מנחה של 'אהבה חדשה'. סיפרתי לאסף ללא נשימה. הוא הסתכל עליי, חייך אלי מהצד השני של העולם, 'אני גאה בך'. יורדות לי הדמעות". עוד הוסיפה: "אז אני פה. ממשיכה לקחת את האחריות לאושר שלי. אני נכנסת לנעליים של לירון ויצמן האגדית. שיהיה לכולנו בהצלחה. אני מתפללת שאני אעשה את העבודה הכי טובה כי הפרויקט הזה הולך להיות מדהים ואני מעוניינת לגרום לכם לפתוח את הלב, לצחוק ולהתרגש".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות