דיגיטל

להתראות נעורים, שלום טיקטוק

משינה בהופעה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90) תראי הם יעשו מזה סרט לטיקטוק. משינה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

משינה, אחת הלהקות המצליחות בתולדות המוזיקה הישראלית, מצטרפת לפלטפורמת התוכן והבידור המובילה טיקטוק. הלהקה מצטרפת לטיקטוק במסגרת Rocktober# – חגיגת רוק כלל עולמית במסגרתה פתחה טיקטוק נוכחות בפלטפורמה לענקי רוק ותיקים ואף כאלה שאינם עוד בחיים כמו כגון הביטלס, לד זפלין, הרולינג סטונס, U2 ועוד.

להקת משינה תעלה לטיקטוק מגוון של תכנים בלעדיים וראשוניים כחלק מסיבוב ההופעות המיוחד שלה לרגל חגיגות 25 שנה לאלבום האייקוני "להתראות נעורים, שלום אהבה", שכולל חלק מהלהיטים הגדולים של הלהקה, ביניהם "את לא כמו כולם", "בן המלך", "תחזור תחזור".

"משינה קיימת מאז שנות ה-80 ועומדת בקצב השינויים בתעשיית המוזיקה כך שהיא רלוונטית מתמיד גם היום. טיקטוק שמחה לקבל לשורותיה את אחת הלהקות המרגשות והחשובות בעולם המוזיקה בארץ. נמשיך לשאוף להיות בית למוזיקאים ולהופעות חיות, לגילוי מוזיקה חדשה ולהתחדשות של מוזיקה נוסטלגית", אמר אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל.

במסגרת ההצטרפות של משינה לטיקטוק יושק ההאשטג #משינה שבו קהילת טיקטוק הישראלית מוזמנת ליצור מחוות לשירי הלהקה. חברי משינה מסרו: "אנחנו גאים לקחת חלק בקמפיין הבינלאומי של טיקטוק לצד להקות הרוק החשובות והמשפיעות בעולם ושמחים לשתף את הקהל שלנו בעוד זוויות של העשייה והיצירה שלנו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות