יח"צ

אחרי ההנפקה: משרד יח"צ חדש ל-WeWork ישראל

משרדי WeWork בהרצליה פיתוח (צילום: גילי יערי, פלאש 90) חיי הזוהר. משרדי WeWork בהרצליה פיתוח (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

משרד הייעוץ התקשורתי אורנשטיין-חושן נבחר לטפל בדוברות ויחסי הציבור של WeWork ישראל, ימים ספורים אחרי ההנפקה המוצלחת בניו יורק. לענקית מתחמי העבודה המשותפת יש 13 מתחמים בישראל, ואורנשטיין-חושן יתמקדו בקידומם כמו גם בתמיכה בשיווק של WeWork ללקוחות ישראליים.

WeWork נוסדה בניו יורק ב-2010 על ידי איש העסקים הישראלי אדם נוימן בשאיפה לייצר סביבת עבודה בה אנשים וחברות יכולים להיפגש ולקדם את עבודתם. מאז פתיחת המיקום הראשון בניו יורק, הפכה החברה לספקית בינלאומית של מתחמי עבודה. כיום מעסיקה החברה מעל ל-4,000 עובדים ב-38 מדינות, שבהן מתופעלים 774 מתחמים. בישראל פועלת WeWork באמצעות אמפא, בעלת הזיכיון, והיא מעסיקה כמאה עובדים בארץ.

בשבוע שעבר הונפקה WeWork דרך מיזוג ספאק עם BowX Acquisition, ושוויה הוערך בכתשעה מיליארד דולר. בעבר עמדה החברה על סף הנפקה אולם אז החלו לצוף חששות על עתידה לצד פרסומים שליליים על נוימן, שנדחק מאז החוצה כתנאי להמשך פעילות החברה. אחרי טיפוס מרשים בימים שלאחר ההנפקה, מניית החברה איבדה יותר משמונה אחוזים משווי השיא שלה שנמדד ביום שני.

אורנשטיין-חושן שיטפלו ב-WeWork מתמחים בייעוץ תקשורת אסטרטגי ללקוחות מעולמות הטכנולוגיה, הכלכלה, התשתיות, שוק ההון והמשפט. בין לקוחותיהם נמצאות קבוצת טדי שגיא, קבוצת תדיראן, קבוצת טלכלל כולל מותג המתנות המקוון BUYME, ענקית האינטרנט yahoo ועוד. כמו כן מייצגת החברה משרדי עורכי דין בולטים בתחום המסחרי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות