על סדר היום

אתר one וידיעות אחרונות מחרימים טורניר קט רגל בגלל ישראל היום

חרם של ידיעות על הצ'ילבות מישראל היום

לקבוצת ידיעות אחרונות יש הרגל מגונה של התעלמות מתופעות שכולם מכירים אבל לא ממש מתאימות לאג'נדה שלהם. זה מתבטא ברשימות השחורות והלבנות שמיוחסות לעיתון ובהן אנשים שלא נוגעים בהם וכאלה שמיועדים לחיסול, אבל זה קורה גם בתחומים אחרים לגמרי הרבה יותר איזוטריים.

ישראל היום הוקם לפני יותר מ-14 שנה, אך החברים מידיעות, שעזבו את ת"א בינתיים לראשל"צ, מעדיפים להתעלם באופן מופגן מהקולגות מרחוב השלושה. וזה מגיע אפילו לאירועים חברתיים, כמו טורניר קט רגל בין כלי התקשורת, שנערך פעם בשנה.

ביום ראשון הקרוב ייערך טורניר הקט רגל באיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה. על הארגון, משרד יחסי הציבור פאר לוין. עד לפני הקורונה נערכו כבר שלושה טורנירים, וכעת הוחלט לחדש את המסורת. התופעה שבה אנשי ידיעות מבררים מראש האם ישראל היום הוזמנו ואז מחליטים האם להשתתף, כבר מוכרת, אבל עכשיו הצטרף מחרים חדש לזירה – אתר האינטרנט וואן, שבבעלות קבוצת ידיעות אחרונות.
עד לא מזמן וואן היה אתר עצמאי, גם אחרי שנוני מוזס רכש את 51% ממניותיו. במשך שנים הם המשיכו להגיע לטורניר התקשורת, גם כשנבחרת ישראל היום עלתה על המגרש. אלא שבשבועות האחרונים קיבלו עובדי מדור הספורט של YNET הודעה על כך שמעכשיו וואן יהיה למעשה המדור של האתר. ואם הכבוד הגדול מגיעה גם המחויבות – ככל הנראה הפיכתם של עובדי וואן לעובדי קבוצת ידיעות אמתיים, מחייבת אותם לעמוד בסטנדרט המחמיר, וגם הם הודיעו על ביטול.

גור מוטולה, מנכ"ל ושותף במשרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה פאר לוין, העדיף להתעסק בפרטים היותר חגיגיים. "אנו שמחים לארח זו הפעם הרביעית את טורניר כלי התקשורת הגדול", מסר, "לאחר שני טורנירים מוצלחים מאוד בכדורסל שנערכו בהיכל מנורה מבטחים וטורניר קט רגל מוצלח ביותר שנערך בהיכל קבוצת שלמה, הפעם נערוך את הטורניר באיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה, המנוהל על ידי החברה לפיתוח פתח תקווה. כמו בעבר, גם הפעם זו תהיה חגיגה ספורטיבית ותקשורתית יוצאת דופן. זו הזדמנות לכלי התקשורת ולעיתונאים להכיר אלה את אלה ולהעביר ליום אחד את התחרות העיתונאית היומיומית שביניהם לכר הדשא".

עורך one, גידי ליפקין, ועורך ישראל היום, בועז ביסמוט, בחרו שלא להגיב.

אל דאגה, טורניר התקשורת שייערך באיצטדיון המושבה יתקיים כמתוכנן בהשתתפות נציגי חדשות 12, חדשות 13, התאגיד, וואלה, מעריב, גלי צה"ל, צ'רלטון, ערוץ 20 וישראל היום. הגביע יוענק בסופו של דבר לאחת הנבחרות. אנשי וואן, שהיו לאורך שנים אחת הקבוצות המתמידות והמצליחות, יוכלו להיכנס לכסית בסוף היום כדי לקרוא מי ניצחה בסוף.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות