פרסום ושיווק

Something from Nothing: הקמפיין החדש של Fiverr

מתוך הקמפיין החדש של Fiverr מתוך הקמפיין החדש של Fiverr

Fiverr אינטרנשיונל בע"מ (NYSE: FVRR) חשפה את הקמפיין הפרסומי החדש שלה: Something from Nothing. מטרת הקמפיין היא להעביר את המסר שברחבי העולם ישנם מיליוני אנשים – מיזמים ועד למקבלי החלטות בחברות – שיוזמים רעיונות עסקיים מדהימים, ורק מעט מן הרעיונות הללו יהפכו למציאות.

במחקר שערכו Fiverr ו-YouGov לאחרונה בקרב האוכלוסייה האמריקאית הבוגרת בנושא יזמות, השיבו 25% מהמשיבים שב-18 החודשים האחרונים עלה במוחם רעיון עסקי. 59% מתוכם אמרו שמעולם לא המשיכו הלאה עם הרעיון וקידמו אותו לכדי פתיחת עסק. 58% מתוכם הסבירו שהסיבה לכך היא מחסור במשאבים.

הקמפיין החדש עוסק בנושא זה ומציג את הדרך בה פרילנסרים ב-Fiverr יכולים לסייע בהנעה ובהוצאה לפועל של מיזמים עסקיים. הקמפיין מעביר את המסר שכל אחד יכול להפוך "כלום (Nothing)" ל"משהו (To Something)" בעזרת פרילנסרים מיומנים של Fiverr. הקמפיין הרב ערוצי יציג פרסומות שישודרו בערוצי הטלוויזיה האמריקאית, בערוצי סטרימינג וברשתות החברתיות. מידע נוסף על “Something from Nothing” ניתן למצוא כאן.
קמפיין “Something from Nothing” פותח בשיתוף פעולה עם Ostrich Studios (המיוצגים על ידי By The Network) וכולל עבודות של אנשי קהילת הפרילנסרים הגלובלית של Fiverr. ניתן למצוא בו מומחי Motion Graphics, מפתחי משחקים, מעצבי לוגו ומעצבי מוצר (קרדיטים ל:designsbysaba, erman11, sarahroseandrews, joannaan, yambostudio, ו- petru_huja).

גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק Fiverr: "שנת 2021 שינתה משמעותית את הדרך בה אנשים תופסים את עולם העבודה. אנשים רבים שמים בראש סדר העדיפויות שלהם את עצמאותם וגמישותם. אנו עדים בכל העולם למגמה שתופסת תאוצה; יותר ויותר אנשים לוקחים הפסקה מהמרוץ בכדי להתפנות לעסוק בדברים שמייצגים את התשוקות שלהם. עבור רבים, המשמעות היא הגשמת רעיון או מיזם עסקי או לקיחת סיכון בעבודתם הנוכחית על ידי הובלת פרויקט חדש או יוזמה של רעיונות חדשים. הקמפיין מתמקד בעסקים, מוצרים או שירותים שטרם נוצרו והם עדיין בגדר רעיון. אלפי עסקים מדהימים נוצרו בעולם בעזרת פרילנסרים מוכשרים מהפלטפורמה של Fiverr ואנחנו מצפים לראות אלפי עסקים נוספים גדלים וצומחים לחברות בינלאומיות".

דאנקן בירד, סמנכ"ל מותג ודיגיטל, Fiverr: "הקמפיין הזה שונה לחלוטין מכל הקמפיינים שעשינו עד כה. בעוד שבקמפיינים האחרונים שלנו הצגנו עסקים קיימים, קמפיין “Something from Nothing” שם זרקור על הדרך בה פרילנסרים של Fiverr יכולים לתמוך בכל עסק עוד בשלב הרעיון ולעזור לו לצמוח ולהצליח. כל שצריך הוא "לעשות משהו", לקחת סיכונים ולהעז. רצינו להציג בקמפיין זה מנעד מגוון יותר של היכולות והמיומנות של הפרילנסרים בפלטפורמה והאופן בו הם יכולים לקחת חלק במשימה של הפיכת רעיון למציאות. כמו בכל הקמפיינים שלנו, אנו נרגשים גם הפעם להציג קונספט נועז ויצירתי ולהציג את הכישרונות המדהימים שהפלטפורמה של Fiverr מציעה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות