זזים, פרסום ושיווק

בועז סטמבלר עוזב את לפ"מ

בועז סטמבלר (צילום: יח"צ) ביוש. בועז סטמבלר (צילום: יח"צ)

מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, פורש מתפקידו בתום ארבע שנים בתפקיד. סטמבלר הודיע בימים האחרונים למנכ"ל משרד ראש הממשלה יאיר פינס על כוונתו לסיים את תפקידו בחודשים הקרובים.

לשכת הפרסום הממשלתית אחראית על ניהול שלל הקמפיינים וההסברה של ממשלת ישראל, ועבדה בשנה וחצי האחרונות קשה במיוחד סביב מגפת הקורונה. במהלך שנותיו של סטמבלר בתפקיד הגיעה לפ"מ להכנסות שיא של כמעט 700 מילון שקלים והייתה שותפה מלאה של משרד התיירות בשיווק ישראל בעולם.

סטמבלר מונה למנכ"ל לפ"מ במקומו של גדי מרגלית אחרי שבמשך כשנה וחצי התנהלה הלשכה ללא מנכ"ל. קודם למינויו כיהן סטמבלר כראש מערך התקשורת במשרד ראש הממשלה תחת בנימין נתניהו וכדוברו, ולפני כן ראש אגף בכיר לתקשורת במשרד האוצר. בעבר עבד כ-15 שנים בחברת החדשות, כיום חדשות 12.

קמפיין לפ"מ בקורונה (צילום: אתר לפמ)
שנה וחצי אינטנסיביות. קמפיין לפ"מ בקורונה (צילום: אתר לפ"מ)

יאיר פינס מסר: "בועז סטמבלר הוביל בהצלחה רבה אתגר מורכב של ניהול ארגון ציבורי, הפועל בסביבה עסקית. יכולותיו האישיות והניסיון הניהולי הרחב שהוא מביא עמו, היוו את אחד הכלים המשמעותיים ביישום האסטרטגיה השיווקית הן בישראל והן בעולם. בועז הוביל את לפ"מ לקפיצת מדרגה טכנולוגית וקריאייטיבית. אני מודה לו על שירותו ומאחל לו הצלחה בעתיד".

סטמבלר סיכם: "לאחר 10 שנים בתפקידים בכירים ומשמעותיים במגזר הציבורי, הגיע הזמן להמשיך הלאה. הייתה לי הזכות להוביל את לפ"מ לשיא הכנסות של כל הזמנים, לשיאי הצלחה בשיווק ישראל בעולם, בהטמעת טכנולוגיות חדשות וחיזוק ההון האנושי. אני מודה לעובדי לפ"מ המוכשרים והמסורים, אשר בעבודה קשה ובכישרון רב הפכו לסיירת מובחרת בהובלת הפרסום הממשלתי למען אזרחי ישראל".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות