יח"צ

מייזון קייזר ואימפריאל: בלנדר מתחדש בלקוחות נוספים מתחום הקולינריה

בלנדר בלנדר

בשבועות האחרונים התווספו ללקוחות המשרד בזירות יחסי הציבור והדיגיטל מספר לקוחות ומותגים בולטים מתחומי הקולינריה והאירוח (מלונאות), וביניהם מייזון קייזר – מותג המאפים הצרפתי, שהשיק זה עתה נקודה נוספת במתחם מידטאון; השף אבי לוי, בעלי מסעדת "המוציא" הירושלמית, שפותח בימים אלה מיזם אוכל נוסף בבירה; קבוצת ברי הקוקטיליים "אימפריאל" ומותגים מבית יבואנית האלכוהול המובילה "אקרמן".

בלנדר תקשורת שיווקית, שהתחיל את דרכו לפני כמעט שלוש עשרה שנים כמשרד בוטיק המתמחה ביחסי ציבור למסעדות, הינו בשנים האחרונות המשרד הגדול בתחום הקולינריה וכיום, גם אחרי תקופה קשה לענף בימי הקורונה, מחזיק מעל ארבעים לקוחות ומותגים המטופלים על ידו בתחומי יחסי הציבור המסורתי כמו גם בעולם הדיגיטל.

המותגים החדשים מצטרפים לכמה מהשמות הבולטים בענף המטופלים כבר היום על ידי המשרד, וביניהם שפים מוערכים כמו רן שמואלי ומסעדת קלארו, גופים קולינריים דוגמת שוק הנמל בתל אביב בבעלות מיכל אנסקי ושיר הלפרן, מותג הקפה Beanz של שטראוס, קבוצת מסעדות בנדיקט, קבוצת גרינברג של המסעדן צביקי עשת ועוד. מלבד ההתרחבות להקמת מחלקת הדיגיטל, המהווה כיום קרוב למחצית מפעילות המשרד התרחב המשרד בשנים האחרונות גם לתחום האירוח ומטפל היום גם במגוון לקוחות בולטים מהתחום, ביניהם רשת מלונות הבוטיק הגדולה בישראל – אטלס, מלון הדריסקו בתל אביב ומלון ענבל בירושלים.

לדברי השותפים במשרד, דותן ברוך, אמנון ספקטור וערן לוי-זקש: "אנו גאים ושמחים על שנבחרנו לעבוד עם כמה מהשמות המענינים והמובילים בעולמות האירוח והמסעדנות. כמשרד המעניק מגוון שירותים שיווקיים ומהווה one stop shop עבור לקוחותינו אנחנו מתבדלים משחקנים אחרים הן בשוק הסושיאל, הן בשוק המיתוג והן בשוק יחסי הציבור. כיום אנו יודעים לרתום את ניסיוננו הרב בליווי מגוון מהלכים שיווקיים עבור כל לקוח, המקבל מוצר המותאם בדיוק לצרכיו ומשתמש בכל מגוון הכלים העומדים לרשותנו – משלב בניית האסטרטגיה והשפה של המותג, דרך רעיונאות שיווקית ופרסומית, וכלה ביחסי ציבור, דיגיטל והפקה. ההתמחות וההבנה הייחודית שלנו בעולם המרתק והעשיר של התוכן הקולינרי מאפשרת לנו יצירת תכנים עמוקים, ויחד עם האינטגרציה הזו של תחומים הנה הכיוון אליו להערכתנו צועד תחום השיווק גם ובמיוחד בעולם העסקים הקטנים והבינוניים״.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות