פרסום ושיווק

ליאור סושרד נבחר לשגריר עולמי של מותג שעוני היוקרה השוויצרית הובלו

ליאור סושרד להובלו ליאור סושרד להובלו

אמן החושים הבינלאומי, ליאור סושרד, נבחר לשמש כשגריר בינלאומי של מותג שעוני היוקרה HUBLOT (הובלו). הבחירה של מותג השעונים היוקרתי הובלו בסושרד, הייתה מתוך הרצון להרחיב את מנעד הכוכבים בתחום הבידור, כאשר בחרו בפורץ הדרך הגדול בתחומו, יחד עם אהבתו הידועה לתחום השעונים, החיבור בין אמן החושים למותג השעונים היוקרתי היה מתבקש למדי.

במסגרת שיתוף הפעולה, סושרד צפוי להשתתף בקמפיינים, אירועים והשקות של הובלו מסביב לעולם ובישראל. בחברת השעונים כבר מתכננים להוציא שעון במהדורה מיוחדת בשיתוף האמן.

סושרד מסר: "מאז שאני ילד תחום השעונים הקסים וסיקרן אותי, אין חלום גדול יותר עבורי להיות חלק מהעולם המופלא של הובלו. מדובר בחברה שהחזון וערכיה זהים לשלי, אם זה בחדשנות, נועזות, ראשוניות ודיוק".

לדברי דוד פולטורק, מנכ"ל חברת רולטיים, יבואנית הבלעדית של מותג: "בחירתו של ליאור סושרד לשגריר המותג, היא בשורה, גאווה וכבוד גדול עבור ישראל. ליאור סושרד מביא עמו השקפת עולם המשתלבת יד ביד עם ערכי המותג הובלו, אנו רואים בו כשגריר אידיאלי להובלת המותג וסמוכים שהעבודה המשותפת תהיה מוצלחת ומעניינת".

חברת הובלו (Hublot) היא יצרנית שעוני יוקרה שוויצרית, אשר הוקמה בשנת 1980. כיום החברה נמצאת תחת בעלות של קבוצת מוצרי היוקרה הצרפתית LVMH. הובלו מחזיקה כיום ב 130 בוטיקים ברחבי העולם, כולל חנות בוטיק בישראל. קבוצת רולטיים המתמחה בייבוא ושיווק שעונים ותכשיטים מייבאת באופן בלעדי את המותג בישראל.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות