דיגיטל, זזים

העובדים מחו; צליל הופמן לא תגיע לערוך את אתר רשת

מרכז המבקרים של רשת (צילום: אתר רשמי) אולי היא תגיע לבקר. רשת 13 (צילום: אתר רשמי, מרכז המבקרים)

מינויה של צליל הופמן לעורכת הראשית של אתר רשת לא ייצא לפועל, אחרי מחאה תקיפה של עובדים במחלקת התוכן. לטענת גורמים באתר המחאה לוותה באיומים בהתפטרות.

לכסית נודע כי ברשת בחנו לאחרונה את מינויה של הופמן, העורכת המוערכת של מדור התרבות של מאקו לשעבר, לתפקיד עורכת אתר רשת. לאחר שנודע לעובדים במחלקת התוכן כי נבדקת האפשרות למנותה לעורכת בכירה, פנו שניים מהם להנהלת החברה והביעו מחאתם על הכוונה לגייסה, בעקבות התחקיר שפורסם ב"המקום הכי חם בגיהינום" על יחסי האנוש שלה. מינויה של הופמן במקומו של דיויד ארונוביץ המכהן כיום בתפקיד וביקש לעזוב לא ייצא לבסוף לפועל, אולם ברשת מדגישים שזה לא רק בגלל פניית העובדים.

אופן ספייס (צילום: envato elements)
לא יהיו ויכוחים באופן ספייס (צילום: envato elements)

לפי מידע שהגיע לכסית, גם אם בפועל פנו בנושא רק שני עובדים, הם ביטאו סנטימנט רווח בחברה. כך למשל נאמר על ידי אחד העובדים: "מרתיח בעיניי שאנשים אצלנו קורעים את התחת כדי להתקדם ובסוף לוקחים לתפקידי מפתח אנשים כמוה שלא מגיעה לה ההזדמנות השנייה הזו. דורסים אנשים מוכשרים וחרוצים בשביל מי שניצלה את הכוח שלה". בחברה אומרים שהעדיפות היא תמיד לקדם אנשים מבפנים ככל שהם מתאימים לתפקיד.

כפי שפורסם לראשונה בכסית, לאחרונה הודיעה הופמן על עזיבתה את מאקו לאחר פחות משנה כעורכת מדור הדעות. הופמן נחשבת עורכת מוכשרת מאוד וקידומה במאקו היה מהיר למדי, אולם בעקבות התחקיר של המקום היא עברה לעבוד כעורכת מדור הדעות ולבקשתה עבדה מהבית.

הופמן לא מסרה תגובה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות